1a Advent & Helg

Det var ju Jul fest i fredags & det var såå kul, länge sen de var så kul faktiskt..De ända som var dåligt var att vi väntade såå fruktansvärt länge på vår dricka, vi var i hämtade mat 2 gånger oo vi fick in vår dricka 1 ½ timme efter vi kommit, grejjen hör til också att det var bara vi 6 vid vårt bord som inte fick dricka i tid, vi var ca 40 st som fick sin dricka haha. Det började kl 18.00 sen satt vi nog och åt till ca kl 21.30 sen resten sig chefen upp o saa MOT BAREN =D hehe, då gick man ner en trappa där nere var det bar och levande musik som spelades samt de fanns ett dans golv ( som jag o mathias dansade på senare på kvälle).
det var jätte trevligt vart nog lite mkt dricka för mathias men men  HAHA!!!! Jag och elin drack Cider med (krusbär) tror jag de var de fanns ialf inte på bolaget..Den var super god... Sen väntade taxin utanför ca 00.30. Vi åkte hem o myste ;). hihi...

I går morse vaknade vi upp, mathias ganska såda huvudvärk så när ja vaknade första gången o gick på toa såå hämtade ja alvedon  & vatten så de va klart är han vaknade haha.. Vi åt frukost tillsammans jätte gott med lördags frukost tycker jag med bagette o så =D. Seeen tog vi de lungt softade lite ja fixade mej mathias med. VI åkte til mathias mamma o pappa å bytte bil. SKÖNT O ÅKA FIN BIL HAHA =D vi hade bokat biljett till Heart Break Kid på bio i Kista.VI åkte in till ca 15.00 var vi där, vi gick runt lite granna oo kollade affärer jag köpte nu läppglans & roush..

Jag hade hellre velat fika men mathias var hungrig sååå vi åt Kyckling med ris, de var såå där vi åt det båda 2, seen gick  vi runt litegranna.. Sen satt vi där på ett litef fik o bara väntade av tiden kändes det som..så vi bestämde oss för att åka hem istället, vi åkte till mathias mamma pappa o bytte bil o stanna där en stund ooo kollade på en film dom köpt den åkte vi o hyrde film... Såå de vart ingen speciell dag men men =/..

I morse sååå var de god frukost IGEN.. o vi kläde på oss o åkte o köpte present till bror min som fyller år idag.. sen åkte vi till min mamma o pappa som bor området brevid oo hämtade nicke..SKÖNT ATT HAN E HEMMA IGEN.. saknade han så.. De hade gått jätte bra han har tydligen jagat möss hos mamma o pappa haha kan tänka mej han voff voff VOFF haha vill leka :D hihi...

Sen åkte vi upp till kl 2 hos min bror o där var de smörgåstårta med vanlig tårta ja år bara tårtan tycker inte om smörgås tårta.. men men fikade o sen tillbaka til mamma o pappa och kollade på idol som dom spelat in sen i fredags...  RÄTT åkte men hade hellre sätt någon annan där än AMANADA jäävla soppa.. usch..


MARIE SKA VINNA ALLTm HON ÄGER ALLTSÅ ojoj... hon är värd allt hon kan få


När vi åkte hemsvängde förbi in på ica köpte lite grejs såå jag åt Frensh Hottdog nu de var så där men men...
Imorgon är jag LEdig.. såå jag ska nog bara va med nicke oo tvätta han o såååå han e skitig...... (om de inte ringer om jobb)
PÅ  onsda är de premilinär bokat att ja ska åka iväg med carol nu ialf o köpa julklappar :) el aa de lilla ja ska köpa!



lääängtar såå förbannat mkt till JUUUUUUUUUL.. Längtar tills de är fredag den 21 dåå lööööön är den åker vi till örebro på Sönda den 23e LÄNGTAR såå mkt kommer verkligen bli hel mysigt HOPPAS verkligen på snööö så vi kan leka lite ute också...  ;) .
Seen i mellandags rean skka vi HANDLa ooo jag vill så gärna åka på kryssning =/ men men vi får se.. MAthias är ledig till o med 2a JAN .. o den 3e FYLLER jag 20 årrrrrrrrrr.. wiiee....


vi har bestämt nu ialf att vi ska köpa NINTENDO WII..Kommer bli suuper kul verkligen....Massa roliga spel jag älskar SUper MARIO *lalala*lalal.......

näää nu är mina fingrar isbitar, blir jämt de när ja sitter vid min data o skriver så!!


Ikväll blir de VAN VETERN el hur de stavas oo sen lite gott tilld e kanske :) får se fort MÄTT :)

MAthias sitter o spelar, om 10 minuter ska ja få massage ..


Imorgn är de MÅndag HAATAR USCH

MusssMussMusss <3
image3

SKÖNT ATT DU E HEMMA IGEN.. mamma längtat efter dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0