2ainlägget idag

Sitter här i vår tråkiga lägenhet, fryser som bara den Mathias får nog ringa håbohus såå får dom komma o kolla set här*brrr*..

Var och hämtade marco idag( han har smitit igen från tomten, man undrar vart han kommer ut asså hmm =/....)
Så jag var dit & hämtade honom nu ligger dom båda 2 på varsin sida om mina fötter haha..... vi ska gå o möta mathias sen tänkte jag så får dom promenad också.


______________________________________________________________________________________


Igår när vi skulle gå och lägga oss såå började vi prata om något mins ej vad det var men tydligen så var det något som satte fart mina tankar igen, det har varit lungt ett bra tag nu men nu kom det upp!

Jag har  jätte ofta ÅNGEST Vilket ibland är jätte svårt tex om vi har fått frågan om vi ska träffa någon så vet jag om ja ska svara ja eller nej?! om jag sätter på mig ett klädesplagg som jag själv tycker ser jätte tajt utmen mathias säger att det är jätte bra får jag ÅNGEST!  Har haft det här så länge jag kan minnas men det är inte så många som vet om det, det är jätte jobbigt..
Igår fick jag någon slags ångest som satte igång att jag började gråta & jag kunde inte sluta, mathias frågade vad det var och jag kunde bara svara jag vet inte?! och han blev sur för att jag inte sa som det var. När jag inte själv viste?!?!....

Mina tankar flyger ofta iväg om det är nått som hänt el såå.. Min värsta ÅNGEST är när jag blir så rädd att någon jag älskar så mkt ska bara försvinna?!.....Jag kan ligga och tänka på att Carol ringer och är helt förtvivlad o säger att något har hänt Tilda, (sitter här med gråten i halsen)kan inte ens skriva om det..Det  är nästan som en sepparations ÅNGEST.   Eller att min mamma eller pappa ska försvinna, det kanske låter sjukt men detta är såå jobbigt. Det är lite som mathias säger Jag kan INTE ACEPTERA att min familj kommer gå bort en dag... JAg vill att alla ska dö när jag ska dö!!!! ALLA människor ska leva samtidigt som mig, så slipper man leva olyckligt´, mathias säger att det är så krets loppet fungerar men jag vill INTE att det ska fungera såååå............. =/

När björn gick bort i sommras när det var sååå mkt annat som hände, ooch han bara somnade in 53år gammal. Vi som trodde han skulle hämta upp sig och att vi snart skkulle ses igen, helt plötsligt var han bara borta. Han fanns inte mer.... jag är nog riktigt rädd för döden!!!
Många veckor låg jag sömn lös och dröömde konstigt & grät mkt..

Det har varit lungt men efter den här helgen med så mkt tårar i halsen när allt med morfar kom upp såå kom de igång igen..


Att jag aldrig hann säga farväl till morfar på mitt sätt så jag fick ett eget minne med mig, det gick för snabbt..
igår kom POFFEN, det brast det vart för mkt på en gång, jag kunde bara inte sluta sen när det lugnade ner sig och ja berättade saker för mathias så KOM Det igen.... =¨( . .
Min största mardröm är att mamma ska ringa o säga att pappa trillat ellet något o han inte kommit upp (eftersom han har sådan skador sedan innan) Den daagen.. Mathias säger att jag inte KAN tänka så, men varför gör jag det för då??????!!!! JAG är rädd för döden den skrämmer mig....... Jag vill att alla jag älskar o känner ska bo där jag bor såå man kan ha koll på alla!! Ex min mormor som bor i Bromma hur ofta sitter jag inte o tänker på HUR ENSAMT hon har det???? =( Den tiden då morfar gick bort sov jag ofta hos mormor för jag kunde inte lämna henne själv, många gånger låg vi  o höll varandra i händerna & grät ett par tårar o pratade om morfar. Vem håller hon i handen nu & pratar med? * gråååt*



Detta var ett jobbigt inlägg jag hoppas att det lugnar sig men så fort jag blir ensam så kommer tankarna tillbaka..

Jag är rädd för döden jag vågar erkänna det. Varför kan man aldrig få bestämma hur världens ska se ut?!?




Jag vet inte hur många av er som läser detta men jag vill att ni alla ska veta att jag älskar ER såå jävla mkt.

MAMMA PAPPA MATHIAS NICKE. Robert Helen Marco Bennie MArtina Bubbel Ronja Carol Fredrik Tilda William Wiktor & Philip Emelie Sofie Emelie, Mathias Famillj, Mathias mormor & morfar. Mormor Mina kusiner & mina morbröder & moster Samt min Farmor & Farfar !!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vi älskar dig så jättemycket med! Jag har sån ångest ibland och blir rädd om det skulle dyka en telefonsamtal att det hänt något med mina kära.. puss!

2007-12-17 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0