2veckor kvar..

TjooLAhopp....

I söndags jobbade mathias så jag tog tag i lägenheten och jäklar vad det gick undan... Rensade allt & städade tills mathias mamma & pappa o mormor o morfar o Mikael kom hit. Vi fikade mys, efter det så satte sig jag och mathias och tittade på GOOD LUCK CHUCK och åt nudlar ;) FIlmen var  jätte bra... Rekomenderar den verkligen. Sen gick vi o la oss...
Är lite orolig nicke var dålig i magen ii söndags oo har inte bajsat sen dess =/ Konstigt ändå verkar han måå bra o han har fått ris osv . . Såå får se..

Igår var jag hemma hela daaaaaagen hade skit trist, jaaa tänkte göra en massa men nää el inget jaa måste göra men hade tänkt göra... När mathias kom hem kl 15.00 satt jag och tittade på film Mimmi & Reine i Fjällen, hahaaaa

Efter en stund såå fick jag ett mess ifrån Lillen som undrade om ja ville komma o baka hos henne ja ba tänkte nu ?kl är 4a... meen mathias sa ja vi åker, så vi packa ihop ALLA bak saker ja hade såå drog vi( vi åkte förbi  & lånade mathias mamma o lånade hennes bakmaskin). Vi kom dit oo KEv sov, Hhaha Kev blev såå glad när han såg att vovve var där haha *ler* ..
Vi åt middag med köttförsås och pasta, jätte mkt mat vart de haha... Sen började ja och emelie göra Bullar *garvar*tyvär såå glömde ja kameran där sätter in bilder sen HAHA....Vi hade kul oo garva som aldrig förr. ahahah emelie orkad inte hämta mer smör sååå hennes bullar vart DIET bullar ALLTSÅ bantnings bullar HAHA!!*ler* memne.. sen skulle ja prova göra hallongrottor för första gången de gick åt helvete mathias tyckte de smakade pannkaka HAHAHAHA...... Mathias var så söt han satt bara på golvet & lekte med kev haha dom körde tåg oo kolla tv oo jag vet inte vad..Det roliga vaar när vi sitter där så kom ja på vilket datum det var åå skriker EMELIE DET ÄR DIN & MAGNUS 2 års DAG IDAG HAHA =D haha Emelie utbrister Jaaaaaa juste hahahahaNoll koll  ;).. MAgnus kom vid kl 8 dåå var de dags att dra sig hemmåt..


Nu sitter jag och äter frukost, gick upp kl halv 6 idag när mathias dragit nästan. Onödigt att somna om, sen var ja inte ritkigt sääääker på när jag börjar heller haha men började halv 8 oo inte 8 som ja trodde. Men därimot såå tror jag att jag slutar kl 2 idag hoppas!!!!!
Ska förbi bokhandeln och köpa inbjudnings kort oo fixa dom.

Det vart ialf tjej kväll påfredag, *jippi* jag hade missförstått det..De blir lite sent men men,.. Mathias ska skjussa o hämta mig så*ler*...

I morgon är ja ledig ska svänga förbi lillen och hämta kameran & sen till Carol o umgås, först svänger jag förbi pappa kanske om han är hemma och städar bilen den ser för jävlig ut!!!

TOrsdag & Fredaaag jobbar jag 8-12 & fredaa 9-17.30 jaa stänger(inte kul)menmen

Igår var det bara 2 veckor tills julafton JIPPI!!!
Bestämt mig nu jag ska köpaa en bärbar dator, myyyys efter att jaf fyllt år.. Sen ska jag försöka sälja min plattskärm till Carol oo dom får se !!


På torsdag är det LUCIA meen känner inge spec för de =/ hehe.. bara att de blir lite extra mys.


Näää nu måste ja skynda mig oo borsta tänderna..

mussmuss Mathias du är världens bäääästaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0