3e December

Idag är det exakt 1 månad kvar tills jag fyller 20år.. NU är det ganska bestämt att vi ska vara hos min svärfar o svärmor ialf där ska festen med våra vänner vara.. Men dom kommer att vara hemma men orkar inte hålla på att tjaffsa bättre än att vara i  lägenheten ialf.

 Igår var vi på kalas hos min bror som fyllde 27 år som sagt, lite roligt var det min mamma hade skrivit grattis på 26 ÅRS dagen Robert hahah såå skyllde hon på pappa som hade distraherat henne tydligen HAHA.. bra försök ialf ;)

Efter det åkte vi hem och tittade på film o vi kollade faktiskt på hela fast mathias aldrig brukar vilja göra det på söndag kvällar efters om han vill lägga sig tidigt, men vi kollade klart & jag lät bli att prata såå i sängen iställer HAHAHA .. JAg pratar en massa precis när vi ska gåå och lägga oss, vet ej varför..
Nu är han på jobbet men han kommer om ca 3 tiommar *wie*  och jag gör ingenting, skulle behöva bada nicke han är skitig. Gör det sen, samt att frysen är nästan full men de fins inge mat, måste bara ha en massa tillbehör då =/ kanske stor handlar på onsdag eller något.. SÅ idag blir det ädkliga hamburgare & potatis.

Nästa helg ska nog mathias jobba, skönt för då får vi mer pengar extra till jul, samt att han får en helg sen o nov såå de blir massor pengar hihi ....


Sitter o funderar redan på hur mkt ja får ii lön i  DEC hhaha... så mkt har ja aldrig känat riktigt själv kanske låter dumt men de känns skönt PRECIS till Jul,, JAg vet vad vi får i julklapp av mathias mamma   o pappa o mormor i morfar.. V får pengar oo de är ja jätte glad för att jag ska spara till en bärbar dator.. Sen vill jag inte ha en massa krims krams som bara ligger. MÅSTE INSE dee vi har för litet utrymme och för mkt saker de är inte kul asåå.. blir tokig VILL HA HUS =( ...... Såå är glad över pengar..

Kan inte direkt önska mej något  i julklapp eftersom de bara blir som de blir så önskar jag men grejjer till ja fyller år i stället!! Dom pengarna som mathias får i jul nu ska han köpa tvspelet för...
Men vi får se först hur mkt datorn går på. Men min önske lista till minDAG är..

BAKMASKIN
GULD ARMBAND
BÄR BARDATOR
ONE THREE HILL sässong 4, har dom andra 3 boxarna...
EN EXTERN (el hur de stavas) hårdisk till bärbara datorn sen.

Sen önskar jag mig hårfärlängning men
de är så dyrt ska man göra de ordentligt så de sitter kostar de minsr flera tusen åå då önskar jag mig hellre något annat.


Det regnar oooo är trist ute..

Denna veckar jobbar jag torsdag 9-17.45 JAG STÄNGER
Fredag jobbar jag 8-13.00 SKÖÖNT. . . I helgen blir de nog inte så mkt gjort om mathias jobbar, kanske blir lite städning oo sen åka o hälsa på mathias.. HElgn efter det ska vi iväg på överaskning ..


JAg ochmathias pratar om jul hela tiden, vi längtar jätte mkt de va länge sen man gjorde de..Hoppas de blir en bra jul bara..Och att de blir lite snö ialf... hundarna skuille älska det sen kan man  vara ute o leka lite, min bror o hans fru har ju jätte tomt nu med deras stora hus såå de skule bli så kul, bara de inte är grönt :/ då blirt de ingen riktig jul.

Sen när vi kommer hem ska vi nog köpa tvspelet & handla lite.. Sen umgås med fam o vänner sen nyår vet jag inte ännu..  = / Sen bärjar mathias jobba den 2a där..Sen helgen efter nyår ska vi ha mitt kalas med fam o släkt o såå med vänner hemma i vår lägenhet,. OM vi får plats..


Nääää nu måste ja hitta på o göra något... Pusss o kraaaaaaaaaaaa..
image1









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0