4days left ;)

Halloj... Sitter här iii poppar musik såå jäkla glad ska idag eller i morgon fylla på min mp3 med nya låtar sååå fick jag en massaa låtar av lillen som ja inte jag själv orkat laddat ner så jag fick alla av henne.

Jag ska fylla på mp3 tills vi ska till örebro såå skönt o haa i bilen mysigt med nyyyy musik*LER*

Idag börjar jag kl 12, iställer för slutar sååå så stänger jag :)

Sen ska jag hem och göra chickenbits oo ris o curry sås .muumsss...

Imorse gick jag upp hyffsad tid ungefäör kl 8 såå sprang ja ner och tittade om det fanns någon tvätt tid oo det var folk som hade bokat tid men dom had einte börja tvätta alltså har dom förbrukat sin tvätt tid såå jag tvättade alla underkläder vi hade var mest det sen på lörda har vi våran tvätt tid då vi ska tvätta mathias arbets kläder och andra kläder men det blir ialf inte såå mycker somd et skulle blivit pålördag dåå...

Sen under tiden började jag torka ooo lite här hemma städade dator rummet det såg förjävligt ut USCH...... Men nu är de nogolunda fint ialf :) Sen får mathias äran att damsuga här hemma såå det är fint när vi kommer hem efter jujl hatar att komma hem oo börja med o städa USCH näää blää =( vill jag inte göra i mellandagarna.

Nu ligger mathias NINTENDO wii på ICA oo väntar men mathias får lön i morgon såå då ska vi hämta det...


JAg är förkyld igen förstår inte, såå ont i bihålerna oo snorar & nyser hela tiden =( usch bläää förstår inte vart de kommer ifrån ?!?! denna gång.... har ialf ingen feber det känns !


ska snart göra mig klar oo sen gå ut med nicke sen ska jag åka o lämna honom på mathias jobb hans mamma ska honomtills mathias ska gå hem föör dagmatte kunde inte ha honom när jag bytte tid på jobbet såå ..


Igår gjorde jag OST i SKINK paj prövade till min fest för se om ja kunde, det vart jätte gott =) Hoppas de blir lika bra dåå hahahah.....


Näää nu måste ja diska, fixa mig oooo lite annat... vart ett snabbt inglägg idag.



det är 11 dagar kvar på år 200007 idaag ;) wiie....


mussmuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0