Detta inlägg tillängar jag en person....

Jag vet att allt inte är som det ska vara men, har igentligen ingen komentar till det hela. Det har väl alltid gått upp och ner i vårt "vänskaps förhållande" ibland går det alldelles för bra ibland, orsaken vet vi också båda 2..Vi är väldigt lika som personer vill såå otroligt mkt hela tiden..Vill ofta samma sak ibland inte dåå kan de bli kaos..Vi båda 2 är SÅååå NEGATIFT envisa.. haha... men men..

Denna gång handlade det om jag vet inte vad egentligen?? om en resa till fjällen över jul o nyår?!
Vi kunde inte följa med trist nog ( nu ska ni inte åka men ialf) dum som jag var så var jag väl väldigt AVENSJUK oo gjorde fel istället.. tyckte väl kanske varför ska alla andra åka om inte alla kan åka?=( men men....
De vart tjaffs o tjaffs... slutade med att vi inte pratade med varandra på ett tag som de brukar bli, inga samtal som i brukade ha.. vi hade jämt så kul å våra samtal =/.
Saaknar dom..

Vi har gått igenom såå mkt på så kort tid tycker jag, ibland när ja sitter i kollar igenom maassa bilder av alla 10000000000 tusenbilder jag har såå kommer de en tår ibland*på ritkigt* föör jag får sådan ångest för allt som vi säger till varandra som man inte menar.. ialf jag.


Nu sitter vi och pratar på msn som vi inte gjort på 1 månad ialf.. de känns konstigt lite pirrigt..
Jag vet ju att de är jag osm gjort fel därför tänker jag inte klampa på som en häst o tro att allt är toppen..Samtiigt vet jag att v har gått igenom värre saker oo längre tider..Vill bara att vi ska prata som fört så jag har någon att berätta allt för som händer, någon som kan ge mig råd..
JAg bryr mig om dig, vill veta hur de går med ditt liv o dina drömmar...nu kanske d einte hänt såå jätte mkt på en månad men ialf...


Vill ialf , vet ej om du läser man ialf skriver av mig för mig själv (alltid lika skönt)...

JAg älskar dig, du är den första vännen o detta har jag sagt till dit förut som bryr sig om mig som inte tar mig för givet oooo tar o ger tillbaka ionte bara ger som vissa andra ggjort under en tid.Dåå man bara gav oo gav o gav.

Min vänskaps kärlek till dig är mer än du tror, tänker ofta på dig hur du har det..... Du kommr alltid o frågar om råd åååå hur du ska göra sen om något hänt sååå ringer du oftast alltid.. I ALLA FALL !!!!


JAg älskar dig sååå förbannad MKT..vi har gått igenom värre saker som sagt, vi är FÖRBANNAT en envisa... det är väl de som gör också att vi alltid hittar tillbaka till varandra.


FAN vad jag älskar dig kom ihåg de... =(=(... Vad som än händer.


MAssa kärlek till dig SOFIE TROGENSOON !!( vet att du hatar när man lägger in bilder) därför gör jag inte det.











Ser fram i mot Lucia mys:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0