FREDAG KVÄLL

Nu har ja inte bloggat på 2dagar usch har inte fått tilfället att sitta själv vid datorn förs nu, mathias är i jakan med våra grannar o skjussar dom!
Ikväll kommer Elenor hit o ska se IDOL med oss.. Sen blir det tidigt kväll för mathias jobbar hela helgen och jag måste ta tag i Lägenheten usch!!!!!

Idag jobbade jag 7-13.00 Ganska okej skönt att komma hem tidigt, vi har pratat om kryssning ja o mathias, vii vill åka till Tallin helt i mellandaagarna men vi kanske bara åka vanlig vi får se. Sen har vi fråga dom vi kkänner och såå såå jag hoppas att vi blir ett rejält gäng annars åker vi nog bara själva vi 2 kanske, något vill vi ialf..

IKVÄLL ere Idol Final som sagt & Marie måste ju bara vinna inge snacka..Den andra jäkla kossan kan gåå någon annan stans oo se FÅNIG UT........... usch hon e såå tråkig kolla bara faddergalan vilket skämt hon var.....

Ska snart göra kyckling pasta & äppel paj till Elennor kommer hit*ner*


Haha när kl var 14.10 såå kom ja ooo tänka på DE är något vi SKAA göra idag ?!?! hmm.. SHIIIT FAAAAN våå tvättttttt tid har börja HAHHA ihop med kläderna ooo sprang ner... ;) HAde tur annars brukar dom vara såå jävla fräcka ooo sno maskinerna!!


Nästa vecka jobbar jag Tisdag-Torsdag-Fredag sen påfreda efter att ja stängt såå är de Tjej middag... Ser jätte mkt framimot de...*mys*


Näää nu ska ja kolla kryssningar...

Mussmusss skriver mer i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0