fredag kväll

sorry att jag inte bloggat sen i tisdags =/ har väl inte haft tid haha.
Nu är det ialf fredag och jag stängde =D med larm hihi *duktig* . . Så komhem till ca 17.50 vi var och handlade dricka till ikväll också..


MAthias håller på i köket just nu, han blandar en drink & seen håller han på med gooood mat *mums* . . Seen ikväll ska jag iväg till lillen först jag och stora Emelie, seen efter det ska vi gå till Sofie där vi alla ska vara.
Sofie Malin Emelie Jag och Emelie.. :) Vi ska ha lite tjej paarty typ med singstar såå hoppas verkligen det kommer bli jätte kul verkligen länge sen!! Sofie slutar kl 21.30 me men sen jäklar *partyyyyyyyyy*



Nicke har äntligen ätit sitt egna foder idag han har typ strejk ätit denna vecka vill bara ha annan mat.

Imorgon ska vi iväg och överaska Min mammasom fyller 50 på måndag vi alla syskon ska dit med respektive det ska bli jätte kul sen sover vi över där för sen på sönda ska hon haa vanlig öppet hus för släkt o vänner och då stannar vi för vi vill träffa min släkt också!!

Jag tycker att det är så där på jobbet, så aaa avdelningen o barnen är HELT underbara men asså näää jag vet inte, trivs inte med personalen dee är såå konstiga. Falska mer tycker jag. DEt stör mej eftersom jag så gärna vill vara kvar..
Chefen frågade mig förut om jag hade tänkte mig något efter jul men jag sa att jag vlle veta hur de blir här först?! och då vart hon väl glad för hon saaa att de finns folk som ska sluta men de gällde inte min avdelningen utan en annan alltså.... Sen idag när ja stängde såå fick ja veta att de gällde en anna avdelningen som ja också tycker jätte mkt om och det är en tjej som ska sluta nu efter jul såå och hennes tjänst låg på 88% såå bara HOPPAS!!! *ler*
Vore jätte kul..

Näää nu måste ja börja fixa mej ....
skriver mer imorgon innan vi åker o berättar hur kvällen var


Pusspusss


du är världens finaste Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0