JUL AFTON

Jag har inte skrivit på ett tag, men vi är ialf i örebro nu jag o mathias mamma o pappa ooo min bror o hans tjej ¨åkte hit igår...

Vi tog med oss vårat NINTENDO WII spelet hahah vi har spelat hela tiden ojoj ..
Just nu är kl 3 o alla sitter o tittar på Kalle anka men ja tycker de är rastlöst så ja satte mig här en stund..


Själv såå mår jag SKIT, min mage har inte lagt sig jag fick magproblem sen min mens kom i onsdag sen efter det såå fick ja sån magkramp oo nu har ja såå ont i magen oo varit lös i magen ii flera dagar fåt inte behålla någon mat allt O=( skit jobbigt...

vi hade föresten lilla julafton i lördags det var super mysigt... Vi fick..

Elektriska tandborstar
Mathias fck en tavla
jag fick en gryta med värme ljus under
en ljus i smide skiiit fin
Vi fick pengar båda 2
Jag fick present kort på Engla år( göra naglarna) =D wiiee
ljus stakar

o en massa saker... Lyckat ialf...



Hoppas ja får ihop pengar till en bärbar dator !!! Men vi får se.

så min jul helg består av Alvedon varierat med citodon oo värme kudde som Martina har :) mys de är..


Imorgon åker vi nog hem om  de blir som sagt?vi är bjudna på midda i morn hos mathias mormor o morfar men vi får se om vi hinner hem =/* skulle så gärna vilja åka diiit med mathias morbror oo såå..



Sen måste vi börja planera lite för nyår om de blir nått  o vilka?? vi får se.. de är ju bara en vecka kvar annars kanske vi bara är hemma iår ja o mathia vi får se...



ajaa N'äääj nu måste ja sluta fast ja inte vill För min bror vill ha dator oo kolla BILAAAR  HAHAHA




GODJUL OO  på er..massa jul kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0