Kall Tisdag

Det är -8grader ute BRRR !!!

Borde inte sitta här för jag fryser så när jag sitter stilla allt för länge men men har en hund på varje fot som latar sig *ler*

Igår klädde vi granen den vart jätte fin sen tog vi julkort oo dom vart såsöta, sätter in bilde sen.
Igår började vi äntligen planera lite för min 20års fest, vilka som kommer vad det blir för mat? och drickan o allt, festen på kvällen får ju man ta med sig egen dricka men självaste kalaset på dagen för min familj och släkt såå bjuds det på mat o någon dricka så :)

Imorgon är det onsdag så ska jag till Carol så får vi se vad vi hittar på, Torsdag jobbar jag 8-12 Och fredag 8.30-16 men hoppas på att sluta mycket tidigare eftersom vi ska iväg och köpa klart alla juklappar...

Denna vecka oo & helg är lite mysig först på torsdag jobbar jag såå ska jag hem  o städa & sen på fredag jobbar vi o efter att jag slutat så hämtar mathias mig så ska vi åka till Jakobsberg och handla klart alla julklappar vi pratade om att äta något ute då kanske om vi ändå var iväg :)

LÖrdag morgon ska jag och mathias ha lilla julafton för varandra & sen ska vi tvätta kläder o sängkläder mellan 11-14. kl 3 Sen ska vi hem till svärfar o svärmor där vi ska ha LILLA julafton med hans familj och momor  o morfar och äta godmat & öppna julklappar med dom ! Sen hem och sen på sönda såå ska v iväg till mamma och pappa o där ifrån åker vi alla tillsamamns upp min bror o hans fru i Örebro och firar jul så det kommer bli jätte mysigt. Får inte glömm att  LADDA KAMERAN & Fylla på MP3 i bilen så vi kan lyssna... Sen ta med mig en bok att läsa.

Julklappar som är klara är: Martina & Bennie, RObert & Helen & Mikael.

Fattas till : mamma pappa, svärfar & svärmor, mormor & morfar (mathias alltså) Farmor o farfar. & Gunilla o Gunnar o jade (martinas fam ) min brors frus fam som vi ska fira jul tillsammans med.. Sen hundarna kvar också.. men de hittar manalltid något kul till....

Sen är vi hemma alla mellandagarna, mathias har ju köpt NINTENDO WII såå vi sitter o väntar på att ett litet papper ska komma med posten om att det bara är att hämta här nere sen ska vi köpa SUPER MARIO på fredag eller ska inte säga vi utan detta är mathias spel det är hans spar pengar som han köper detta för...

Marco är här idag igen han kom i morse, det går jätte bra med dom 2 tillsammans. Desto mer dom umgås desto mer håller dom sams. Igår när min bror  o hans tjej kom o hämtade honom såå vart han så glad det är så ROLIGT oo se...

Som sagt igår klädde vi granen och jag slog in paketen som är klara hitils så nu ligger som under granen det är jätte fint...


Jag är lite uttråkad men ska sätta mig o kolla  i massa recept böcker som jag fick av svärmor i söndags både efterätter och husmans kost oo lite annat såå nått kul ska man väl kunna hitta..


Angående nyår så vet jag inte vaf vi ska göra faktiskt... Vi har fått för frågan om att vara med ett  par kompisar o fixa lite middag och såå men jag vet inte?!? hmm..... Vill ha värsting fest såå inget bestämt vi får se....( sen beror det på vart nicke får följa med någonstans) såå vi får se helt enkelt..


Näää nu får ja sluta skriva..


SKriver mer sen kanske pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0