LÖrdaaaaaaa

Sitter här.HAR ialf kommit igång med köket det är SÅÅ tråkigt de är såå mkt ja vill göra men jaorkar inte usch sen är det sovrummet Buhuuuuu ååh....

Som sagt MARIE PICASSO vann idol igår..Vilket jag VISTE då de redan var 6 st kvar..Ganska tydligt eftersom hon ALDRIG hängt löst i idol.... Hon är verkligen värd den här chansen ojjo...

MAthias jobbar såå jag rensar.. vi håller på att planera in för kryssning i mellan dagarna men sååå jobbigt när man måste jaga människorna USCH hatar de.... Såå vi får väl se då.. Sen lite smått planerat in för min dag =D Den 5e blir de först kalas i vår lägehet för familj ooo såå.. sen på kvällen bär det av hem till Mathias föräldrar där vi ska ha festen för mig och våra vänner..

nää nu måste ja forsätta de är bara 3 timmar kvar tills mathias kommer hem åå ja har inte hunniut såå långt .....


Älskar dig Mathias... <3 mysssssssss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, nej de är hörande.. Det är bara Henke och Davve som är döva sen de tvillingar är hörande.. Lustig va? :D

2007-12-08 @ 17:17:49
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: Sofia

Nä, ingen av fler hans släkt är döva bara henke å davve :D

2007-12-09 @ 12:18:39
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0