Många dagar sen

Hej hallooo.. Nu var det allt för länge sen jag skrev men tiden bara går oo jag har inte suttit här så mkt..

Som sagt allt som  har med jul o göra har gått väldigt fort  men men så är det alltid vi var som sagt uppe hos min bror o hans fru hela familje o det var helt okey lite allt för rast lös ibland men men kanske därför ja ville åka hem också samt att ja ville verkligen gå på midda med mathias släkt alltid lika gott o  äta borta oo umgås...

I mellandagarna som gått nu såå i onsdags såå var vi ute i jakobsberg med familje frey somskulle handla lite såå vi drog Jysk Lindex oo lite annat hittade FÖDELSEDAGS kläder såå glad *LER* skööönt oo vadå dyrt?? HAHA 119 kr gick ALLT på HAHAHA......... Billigt är bäst ;)

torsdags kollade vi på trensformers som mathias ville se men jag var ganska så skeptisk men den var mkt bättre än jag trodde HELt klart godkänd... sen helt plötsligt började vi prata om dvd ställ såå då drog vi till ikea men kom inte hem med det utan en sak till badrummet oo en massa nya handukar som vi skulle inskaffa ooo sen nytt skoställ som nicke INTE kan bita på haha ....

Idag har vi bara städat oo fixat vardags rummet oo badrummet vi ställde upp tv möbeln på hjul istället bara för att der repar golvet samt mathias pappa fixade alla kablar bakom snyggt i fint oojjoj såå fint =D
samtidigt såå plockade ja ner de mesta julsakerna HAHA
*usch fy skääämt* men de ska ialf ner snart de enda som är kvar äer gardinerna & granen oo ljusstakarna  de andra ska ialf ner snart oo nu gjorde ja i ordning allt....

På nyår befinner vi oss i mathias föräldrars hus med Bengaaaan oo fiapiaaa ooo lillebror o kusn till mathias så käkar vi gott och seen såå kommer folket dit eller så går vi dit men ja tror dom kommer dit så vi blir rätt många ändå :)

Sen är mathias ledig som sagt på torsdag på MIN DAAAAG WIEE !!!!! dåå tänkte ja klippa mig också tills lörda såå jag e lite fin haha sen ska jag fåå göra naglarna på onsdag ;) har bokat tid nu .. jippi sen på torsda kväll ska vi också på rohdos oo käkaaa med min fam  o mathias fam.. Sen lörda är det FEEEST vi är runt 15-18 st på dagen då släkt o de kommer sen på kvällen e de fest då kommer de 10-14 st vbänner =D

vi måste gå o beställa tid för att plocka nicke ocksååå tiden gåår oo stackarna pälsen är lång nu bara krångligt o borsta honom de fastnar såå mkt skit så det blir bara kladd o toffsar...


Ikväll tänkte vi ha fest för vi hade inget att göra såå Bengan Elenor & Jonna,mus Anders Rikard o sofia kommer :).... såå de blir mys.. i morgon ska vi baaaaraa vara hemma och se här med förklarar jag er chuck and larry har inte sett den ännu...

Ikväll ska jag göra köttfärs limpa det var år sen som ja gjorde mat hemm igen känns det som om haha vi äter alltid hos andra eller nått hahaha :P men men ikväll blir det hemma  o mathias är o köper dricka till ikväll för hans del själv måste ja sätta på potatisen oo gå ut med nicke... =/


Nu är vår ballkong full med skit igen HAHAHAHA usch.. oo vår hall full med SKRÄP som ska slängas när mathias kommer med bilen ska vi iväg med det på en gång...


image9

Var bara tvungen visa nicke i sin nya julklapp haha han kommer aldrig ligga i den men men =/ tycker de va lite onödigt haha ... vi får tvinga upp honom och  med godis haha....



Hejsvejs skriver mer i morn o berättar om kvällen GODKVÄLL !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0