torsdagkväll

nu har jag precis ätit middag och diskat det vart chicken bits oooo curry sås med ris, sluta halv 6 idag dagen gick ganska såå fort, det var inte så många barn eftersom många är lediga...

Det gick jätte bra när nicke var hos hans farmor idag så :) skönt o höra så fick dom en rejäl promenad hem eftersom mathias går..

Fick min lönspec, var tvungen att ringa hem & kolla med mathias om den kommit o det hade den det var ingen dålig LÖn *LEr STORT* . . Hade inte hoppas så mkt på vad ja skulle fåså jag inte blir besviken,men fick 2000 mer än vad ja trodde såå det var jätte skööönt =D...


Imorgon ska vi handla juklklappar som sagt det ska bli jätte mysigt vi ska ha en hel dag el aa handla julklappar,
Nu har mathias tagit ledigt den 3e JANUARI på min 20 års daag ..myyyyyssss.. Han hade en dag kvar ifrån semestern så då gjorde han det. Han börjar jobba den 2a jan såå är han ledig torsda ooooo sen fredag så jobbar han till 11, sen efter det såå ska vi åka o handla allt till festen på lördagen där.. PÅ min födelsedag ska vi kanske gå på rhodos oo käka med min familj och mathias fam hoppas de skulle va så mys..




SKa nog klippa nick i kväll o bada honom så slipper ja det i morgon eller på lördag.
Ikväll ska jag nog se Spice Gilrs hahahah finns inge annat o see eftersom lyxfällan e slut  :(

Imorgon ska mathias hämta  NINTENDO WII också såå vi kommer nog sitta här i morgon oo prova det det ingår baraett sport spel i det vi ska köpa mario sen....

Såå glad också, igår fick jag min mens. OJOJ WOOOWW jag kommer ut springade från toaletten oo skriver till mathias att min mens kommit =D kanske den enda människa på jorden som blir glad när mensen kommer men de ärbara för ja får den knappt längre. Sist jag hade den såå var det i sep =/ hehe kanske haft min mens 4 gånger detta år.. normalt näää?hahah...

Från och med i morgon är jag ledig fram till dagisen öppnar igen den 8onde januari oo sen får vi se när christine ringer(chefen alltså) hoppas verkligen jag får vara kvar där.. hon har sagt att det finns folk som ska sluta så vi får se.....


Näää nu ere dags oo slutaa måste göra någon nytta med..


Mathias oo nicke nu har vi jul lov snart....... MUSS MUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul

2007-12-23 @ 12:56:44
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0