Uttråkad

Hej hopp gummi sn*pp... :P

MEningen var att jag skulle åka till Ö&B idag i Enköping men eftersom jag ändå ska iväg imorgon så åker jag dit i Jakan med Carol då vi ska köpa julklappar, kom på iden igår när jag stog och lagade mat när jag såg allt skit som liger framme som vi inte använder men ändå vill spara.

Jag ska rensa ut lägenheten, hur mkt skit kan man egentligen samla på sig på 1år?!? usch.... Folk ger oss så mkt saker som vi säger nej till sen kommer dom men ja tänkte om ni kanske ville ha?!? SUCK.....

Måste göra om hela klädkammaren med saker och alla kläder i lådorna istället sen måste jag kolla med mathias vad han verkligen vill ha kvar och inte bland sina kläder han har säkert 50 st t-shitar så skojjar ja inte....( men nää den vill ja ha) Åå den med ..Suck...
Sen samtidigt plocka bort en massa från skåpet i köket som vi inte använder som får plats sen i huset när vi köper de nångång men just nu kommer det inte till användning bara en massa plats..
Därför skulle jag köpa flytt kartonger o göra idorning allt till vinden och de just nu står allt på varandra inte de minsta i ordning(tar man en sak-rasar allt typ) haaha... Jobbiga är att vår vinden ligger på andra sidan gården känns de som men porten brevid högst upp inte så att man GÄRNA hämtar en grejj utan passar på med allt andra då.

Men ska väl börja lite idag om ja kommer igång :/ hmm..Så tråkigt när man inte ha nått att packa i men men man kan faktiskt börja?! HAhah vi får se........

Igår badade jag nicke med sitt jordgubbs schampo *mums* seen klippte ja klorna på honom, tvättade öronen där hans sår är där han har blivit biten, sen borstade ja honom han blir så fluffig då haha.. Han var jätte duktig, jag tycker det är lite läskigt att klippa klorna men de gick fint bara jag tar det försiktigt såååååå... =)


Idag måste jag verkligen måla om naglarna hahah de har lossnat svart o de ser förjävligt ut haha, men shit vad starka naglar jag har dom har blivit jätte hårde enda gången dom viker sig nu är när ja badat typ..

Det är skitväder idag också, det blåser som fan inge kul att gå ut.
Jag kanske åker iväg till djuraffären i gamla bålsta idag och tittar in där, se vad dom har för kul saker. VIll köpte sådan där halsband som blinkar när man är ute på kvällen med nicke...


Nästa fredag är jag bjuden hem till Sofie på tjej träff, lucia mys typ.. Jag stänger det är de som är krukset men mathias skjussar men o får hämtar mej sen,på lördagen ska vi iväg också....


De blir nog såå att mathias jobbar helgen de passar ganska bra om ja tar tag i lägenheten dåå och fixat o trixar så får jag precis som ja själv vill hih =D blir alltid bäst sååå. hahah.....


Såå kul o sitta o titta på nicke han sitter i soffan o kollar ut genom fönstret(som vanligt) men banen sin i munnen o kollar in andra hundar. Måste bara berätta IGÅR HAHAHA!!!! Eftersom vi har datorn vid tv,n sååå är det större skärm(bild).. ialf detta var första gången som Nicke ser musen på tvn o skäller till hoppar ner från soffan o han följer den fram o tillbakak HAHAHA mathias mamma o pappa var häär o vi satt o skrattade hela tiden..HAHAHHA man fick inte göra så högt uppe för då kanske han hoppa på tvn HAHAHAHAHH!!!! de va vädligt kul o se ialf......

Måste gå till centrum o köpa potatis(vill inte ) hatar Centrum annars inget ja går til självmant usch..... ajaaa... de blir potatis oo lövbiff idag..(vi håller på att tömma frysen.Ska stor handla på freda när jag slutar tidigt =DSen på kvällen ska vi se IDOL FINALEN med Elenor hos henne el här vi får se...

Imorgon ska jag vara hos Carol 09.30, mysigt... Sen måste jag no tvätta ikväll el imorgon.. Måste tvätta SPY byxorna från dagis HAHAHA syns inge men ja vill de ialf....


Mussss musssss



image3
Nicke är STYLAD =D

image4

HAHHAA häär jagar han musen *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0