LÖN O ÖVERFÖRING

Nu sitter jag här igen, börjar om 1½ timme till kl halv 5 idag.

Vaknade ganska hyfsat ida, ät frukost oo gic ut med nicke gjorde mig i ordning också.
Har precis gjort i ordning pengarna*SKÖNT* äntligen.
Betalat tillbaka pappa OCH klar med bilskolan denna måna SKÖNT! Saaamt börjat betala av mathias, oo sen lit pengar till mammas födelseda hon fyller 50 snart ....

Sååå de finns en LITEN summa kvar till julklappar får se vad det blir, samt lite pengar till vår 2års dag på lördag.

Är lite fundersam angånde lönen vid jul om vår komma i mellan dagarna eftersom den kommer så sent?!
hmm.. vill att den ska komma so mathias den 21 precis innan jul.

Idag när jag slutar hämtar mathias mig så åker i till enköpng och ska byta en grej från hans dator samt vi ska till grann gården o köpa en ny grejj till nicke i julklapp. KLART han också ska ha klapp under granen,
har faktiskt undrat över de hahahhaha nicke kommer kissa på vår gran eftersom han kissar på andra träd ute hehe...

Lutar åt att vi åker till min bror den 23e i Örebro med min mamma pappa o bror o bror o fru o flickvän & brorsfru famij :) Sen åker vi hem runt den 26e kanske ungefär får se om vi samåker med någon, vore lite skönt eftersom bensinen är så jäkla dyr. :) mysigt blir de nog ialf, dom har precis köpt hus oo jätte stor tomt o alla hundarna får leka dom kommer älska det.


imorgon när mathias kommer hem ska vi börja julpynta för vi hinner inte det sen? eftersom de är tusen andra saker vi ska göra denna vecka.

Nää måste börja tänka på lunch.

Kommentarer
Postat av: Martina

skoj att du har blogg me!! ;)

2007-11-28 @ 10:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0