Måndagsinlägg

Jag är så inne o läser alla andras bloggar hela tiden så jag könde jag måste få själv skriva av mig lite.


Det är måndag och jag har varit ledig idag, annars jobbar jag eftermiddag tisdag/onsdag sen hela torsdag & fredag.
På onsdag ska vi sätta upp jul pynten och ha mys.. På Torsdag har jag och Mathias varit tillsammans i 2år..
På fredag är det är det Jul fest med Mathias jobb (Gummiteknik) det ska bli super kuligt....
På lördagen ska vi fira vår 2års dag med VAD vet ja inte än. Beror helt på hur mkt pengar vi har..


Det börjar närma sig mer o mer jul, tiden går ä*kligt fort. Först Jul afton Sen Nyår sedan fyller jag 20år den 3e JAN :)
Tiden går så fort, snart är det ett år sedan jag tog studenten också, & i FEB ha nicke bott här i 1 år.. shiiiit....


Det är mkt nu i Dec, MAmma fyller 50år, vi får se vart vi firar jul afton o vart vi firar nyår vi har lite ångest men de blir nog bra.
Just nu sitter jag här med nicke brevid mig, mathias är hos Micke ospelar Xbox 360 hehe nördar som dom är..
själv har jag blivit världens BLOGG & BILD nörd efter sommaren ;)

Idag var jag uppe hos en gammal kompis o hennes son vi hade mkt att prata om som vanligt o gick ut med hundarna..



Nä skriver mer i morn. Bajs bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0