Onsdag 28onde Nov

Heeeeeeeej Hopp!
Idag börjar jag kl 13-16.00, efter det ska jag till centrum o kolla efter en julklapp till mathias samt ett linne som ja kan ha under tröjan på jul festen på fredag!

Senare ikväll ska vi julpynta in för 1a advent, vi hinner inte det senare. Sen idag ska jag laga Spagetti o kassler o sås:)

Imorgon är en STOR dag, då är det r sedan ja frågade mathias i sängen hemma hos honom hur allt var?
Jaa vi är väl tillsamans var hans svar! KUNDE inte bli lyckligare . . Nu sitter vi är 2 år senare & vi har gått igenom SÅÅ mkt =/ . .Flyttat hem ifrån och sen kom lilla nicke in i bilden, ångrar aldrig att vi hämtade honom(Tack vare pappa).
Längtar tills ja får fast jobb såå vi kan leta efter hus, blir mkt billigare i längden för oss båda PLUS skönare för nicke usch kan tänka mig själv att bo i lägenhet usch får ångest. Seeen Ska de planeras in för bebisar *wie* ..

Men de är framtiden de.....
Först ska de bli Nytt år.. Helgen efter nyår är det tänk än så länge att jag ska ha min 20års fest, vi ska nog få låna mathias mamma o pappa hus*skönt* :) men vi får se...
Vill ialf ha min motagning el vad man ska säga ute hos mamma och pappa om jag får,(för litet i lägenheten)om släkten ska komma också... Hoppas det iallafall.

Nu har jag tvättat hela morgon, skönt o ha det gjort.... Nu jobbar jag 2 hela dagar sen helg, ska bli jätte kul på julfesten. hihi IDAG kommer mathias mormor o morfar hem också, skönt o veta att dom är så nära ooo inte i spanien hehe.. men sen åker dom igen vid nyår ungefär!
Sen på lördagen när vi vaknat till och såå så gör vi nog nått först sen drar vi iväg till kista o går på bio....Myyysit..
PÅ sönda ska vi ut o hämta nicke hos mina föräldrar dom ska ha nicke i helgen, såå ska vi fira min bror också tror jag han fyller 27år :) HAr inte köpt något ännu får se.

Nästa vecka ska ja iväg o köpa julklapp til MAthias hoppas jag antingen med Carol eller en gammal kompis o hennes son vi får se. Det är något varje helg nu först julfest & 2års firande sen nästa helg ska vi skjusa mamma opappa till fest om de blir av (mathias kanske jobbar)
Helgen efter det sååå*hemlis*säger ja inte hon kanske läser.. Seeen är det sista jobb veckan.

Det är nog ganska bestämt nu vi åker iväg till min bror på söndagen den 23e och åker hem på onsdaen den 26.e Vi sam åker med mina föräldrar.Kommer bli super myyysigt.. Stort hus vi är 11 st då.. 4hundar.. KUL *läängtar*
seen längtar ja såå efter min bror o hans fru, vi träffas ju inte så ofta bara msn-ar. Kommer bli Mys!

Vet inte riktigt vad jag önskar mig när ja fyller år heller, men jag har funderar på en BAK maskin den ligger på ungefär 2000 kr. Men får se, annars ett armband i guld som ja alltid vill ska sitta på o inte av och på hela tiden.

MusssMusss

Kommentarer
Postat av: Martina

ja precis, han läks med tiden, men det är så synd om honom just nu.. suck.. ska bli skoj o komma till er! puss!

2007-11-29 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0