-

Får inte igång tv här hemma hos m & p... faaan =/ väntar på att pappa ska  ringa upp men han ringer väl upp lagom tills vi ska åka typ..
Vaknade 10 idag, skööönt.Mathias var ju uppe halv 5 o skjussa bror min till arlanda vi fick nyss sms från dom, dom satt på bussen mot hotellet nu...

Jag håller på att kolla resväska för jag vill ha en STOR och en mellan oo sen kanske en typ beutie box el vad det heter nästan en nässesär o allt i samma färg vill helst ha röd!
Men hittar ingenstans får leta vidare ska nog köpa denna vecka....


Om en timme drygt ska ja o Nicke åka till Sofie oo baaraa varaa o sen ska vi förmodligen boka resa till den 29onde men ja vet ej om jag har råd att lägga ut till alla eftersom ja bokar då!


nää nu ska ja lägga in lite bilder på bd om ja orkar men först ska ja skita ;)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0