åter jobb

Igår kom totte o nene hem från spanien alltså mathias föräldrar vi hämtade dom på arlanda o var nicke glad över att se farmor?haha ojoj gallopera inne i parkerings huset på arlanda haha..
När vi kom hem hade vi förberett skumpa drack alla utom ja eftersom ja börja jobba ida ooo sen åt vi raklett så jäkla gott o sen spela vi kort, chikago saamt plump skit kul..
Sen åkte vi hem...

Idag började jag jobba efter 12 dars semester, dagen gick skit fort. Nu är de inte långt kvar tills vi åker till tallin bara 8 dar kvar...
När ja kom hem åkte vi iväg till mathias föräldrar igen o åt midda för mathias mormor o morfar var där så vi käka allihoppa det var mysigt ii nu ska jag när som helst sovaa  men först ska jag kissa oo sen ska mathias masera mej, myys..



Måste betala kreta resan snart hiihi..




Har inte så mkt att tilläga förutom att ja jobbar 6dar isträck nu.. sen är jag ledig i 5 helger förmodligen vi får se hur de blir..


Nää natti..

Kommentarer
Postat av: christine

hejsan :)

Jag är intresserad av vad folk tycker om min blogg.

Så om du har tid och lust så kanske du kan kika in och säga vad du tycker. bra eller dålig ?

2008-08-02 @ 23:59:28
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: michaela

Kan du se vem jag har illustrerat? ^^



Gissa? :D

http://michaelaa.webblogg.se/2008/august/gissa-bloggaren.html

2008-08-03 @ 00:04:49
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0