dålig?

nu har vi var o hämtat mamma o pappa efter 3 timmars försenad som till  o med blev 4, deras bränsle pump på planet fungerade tydligen inte så dom fixade de...
Bruna o fina var dom efter en vecka på Kreta, mamma flagnar som fan bara uppe i nacken ser ut som hon har soriasis. Första gången på många år som jag ser henne flagna gör hon annars aldrig..
 När vi kom hem till mamma o pappa så satt vi uppe en stund o prata medans dom packa upp fick jätte fina söta saker til köket o mathias fick 3 flaskor rött vin ;) han vart super glad..
Sen bestämde vi att vi skulle sova kvar han till i morn så mathias gick o duscha samt gick ner o la sig i lillstugan men jag kunde inte riktigt än för ja börja bli kurrig i magen, rätt som det vart fick ja väldigt brottom på toa...
Är jätte hård i magen oo trodde ja skulle svimma o ramla av stolen så ont i magen fick ja.. 3 gånger ja sprungit nu, fick en samarin o ligger i sängen här nere i lillstugan just nu, kan inte riktigt sova ännu... Mathiasn jobbar i morn o börjar kl 5 sååå han sover för fullt.


Måste upp på vinden nån daa o börja små kolla till oss o sen ska vi låna mamma o pappas stora blåa resväska när vi åker.
Skönt att mamma och pappa är hemma nu ialf, önska så att dom kunde följa med ner i höst så vi åker men men, dom får nöja sig med nicke iställe hehe..

Skönt jobbar bara 2 dar till oo sen åker vi om en vecka*ler*
Har massa möten nästa vecka också saamt ska fixa naglarna juh :)


Imorn bitti när vi ätit frukost ska jag duscha o fixa mej o sen ska ja o mamma till bålsta hon ska handla samt ta ut ett paket där mina badkläder plus leggings till kreta ligger... Sen ska jag hem packa upp alla våra saker ooo sen bär de av till mormor tror jaaa o sen till sofie vi får se hur ja gör..


Har inte bestämt mej om ja ska kolla klart på ps.i.love.you ännu gjorde aldrig de förut vi får se hur ja  gör el om jag ska sova??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0