gäsp

Vi har precis kollat klart på Jönssson ligan på Malliorka (stavas de så?) haha.. O till det åt vi tacos, det var ett tag sen tror jag hehe...
nu kollar ja nyheterna oo bläddrare över till en annan kanal nu kollar jag på tv400 ooo där är det PARADIS HOTEL hahah guuud så länge sen, såg alla avsnitt hehe så de sitter ja o små kollar på just nu !
Vi ska snart i säng jag är sjukt trött, ska bli skönt o sova hemma fast det inte är hemma haha. Men kunna sova ut o inte kliva upp bara en sån sak.
Pratat med fia hela dan typ :) längtar tills vi ska till henne o norrköping den 29onde...
hon flyttar om 9daar, SJUKT jäävla jobbigt jag vill fort inte inse det fyfan..Min Bäste vän i livet just nu en människa sm betytt(betyder) mkt för mej genom åren vad vi än gått igenom såå finns en plats där för dig..

Hoppas dessa 2år går fooooooooooort!!
Hopppas vi verkligen kommer hålla kontakten ooo ses mkt !!

Imorn ska vi tjejer vilka vi nu blir vi ska boka resa till norrköping, sjukt billigt!

Imorn eftermiddag ska jag hem till fia o vi ska ba mysa oo bara vara kolla film o sen blir de väl 500, o ba snacka skit..
Nicke babe ska också med matte <3...
Hopppas de blir fint väder i morn som de sa..


Ledig lördag sönda månda tisda onsda denna vecka sen jobbar jag torsd freda...
Hoppas jag kanske kommer iväg till jakan el något på månda el onsda o kolla på resväska ska köpa ett sett vi får se, ska kolla om Fia vill med=)




Nää nu ropar sängen för oss, mathias ska åter upp inatt igen o skjussa brorsan o helen till arlanda för dom ska till Kreta, ooo mamma o dom åkte i natt o de ringde för en stund sen oo de hade 38 grader, uuuh ingen synd om dom... =)

'BARA 48 DAGAR KVAR TILL KRETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0