JObbar

sitter på jobbet just nu det är riktigt triiist ja slutar om en timme...

Såg fel på schemat för veckan tydligen hehe, imorn trodde ja att ja skulle jobba 8-18 men ja jobbar kväll oo på onsda jobbar jag hela daan o sen efter de ska jag o fixa naglarna direkt efter de *ler* Ska bli skönt o bli lite ompysslad..
På torsdag jobbar jag kväll o sen efter det ska jag hem till fia(sofie) hon ska fixa mitt hår o vi ska ha mys oo sååånt sen ska ja sova över där oo sen börjar jag halv 8 på fredag morgon ooo sen efter ja jobbat ska jag hem till kuratorn kl 3 oo sen hem o sen blir de utång med Bengt o Fia saamt 2 till =)
Hoppas de blir nice ;)


Måste försöka åka in till  kungsängen nån dag också måste lämna in timrapporterna, orkar inte men men gör de på torsda kanske...


Just nu sitter vi o tittat på hitta hem på alla söta djur,längtar hem till mattes plutt <3....





Skriver mer i morn hoppas ja inte sover lika länge i morn =/ haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0