Msn Mupp

Ibland känns det som som jag börjar gå tillbaka till den där msn muppen för 4-5 år sedan.. Då man hängde på datorn från det att man kom innnan för dörren ON knappen ooo sen sitta där fram till middagen ooo sen sitta där igen fram till 12-1 på natten för att sen sova oo sen åka moppe sovande till skolan usch.
Helgerna då var de full planering med tjejerna vart vi skulle ooo vad vi skulle dricka o med vilka? oo var??
hha ojoj jaa..
Allt slutade när vi flyttade från bålsta ut till Landet oo mamma och pappa hade inte bredband längre dåå var de till o koppla upp sig som på den goda tiden haha..
Där kom anledningen till att göra annat underdagarna det var mkt läxor på kvällen iosf men ialf..
Sen kom bredbandet o vi var bland dom första här ute som skaffade det!

Vart genas HACKER igen haha usch, data i rummet kom igång igen...
Det var nog skönt den tiden för en själv fast man inte tänkte på de, man vart jävligt loost haha..

Vilka tider det fanns haha..
Så tack vare flytten så vart det en paus i mitt liv där..

Nu har ja kommit tillbaka dit känns de som inte riktigt kanske men har bärbar dator på knäna, smidigt internet eftersom pappa har trådlöst bra eftersom mitt mobila 3 nät inte fungerar här ute haha =Dv
Direkt när jag kommer hem såå sätter ja på datorn oo e jag ledig så sätter jag mig vid datorn usch DÅLIGA vanor..
Nästan beroende,, jag gör tusen saker varje gång känns det som..
När jag kommer in på nätet då går jag igenom mina 10 bloggar som jag följer oo sen blir det aftonbladet, vädret, bilddagboken oo där blir de en lång stund.. Ska uppdatera min egna blogg, kollar lite hus & jobb... Kollar pengarna. JAAA allt det där gör jag varje dag i stort sätt varenda gång jag sätter på datorn så går jag igenom att det där oo samtidigt muppar man sig på msn?! vilke liv haha.. usch tur att jag har likadan MUPP VÄNNER HAHAH!!!!

Ikväll satt vi och tittade på en film till maten, maten vart föresten suverän gott!
Efter de hamnade jag här igen oo nu har jag prata med lillen i 2 timmar tror jag hehe.. Vi köper kläder på H&M till vår helg den 29onde.. Nu har dom ocks bokat resa dom åker med samma tåg dit men inte hem.. Såå vi håller på att skicka länkar till varandra oooo ger förslag. =D Fast mitt är nästan fixat måste bara ha ett par byxor, de behöver ja inte för vi ska iväg utan i huvudtaget =/ hmm... Ooo sen en jacka men vi får se..Kanske åker iväg nästa vecka innan vi åker så får vi se..


Nuuu måste vi sova älsk ska upp om 5½ timme =( stackarn.. Jag hag 2 lediga dagar kvar WIE*ler*

Natti påer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0