Regn & Storm.

Det har regnat oo blåst hela natten det började igår när jag jobbade, man satt nästan bara o vänta på det för det var alldelles grått men de kom aldrig sen när ja sprang iväg till ica aa då började det så klart.?!
Var där o köpte hårfärg som Fia tippsat om ooo jag fick 2färgar för 108 kr BILLIGT !! woooooh sååånt gillar vi, ska färga håret på torsda kväll när jag slutat..

Sitter och tittar på (spy eva ) som har det här ring programmet oo gud så hon skriker o har sig? Det tar en timme att få ut svaret? dom vill ju bara ha in personer som ringer
suck.......

Vaknade kl 9 imorse av att M ringde men vaknade när han la på hehe, seeen låg ja en halv timme till o sen gick ja upp...
HAr ätit frukost nu oo ska snart ut med plutten så han får kissa/bajsa ;)....
jobbar kväll idaaag med...

Ändå tycker jag det är rätt skönt att de regnat när jag jobbar det gör ingentlng ;) haha....
Men det behöver inte blåsa såå =/

Ska iväg om en stund o lämna in tidrapporterna till kontoret i kungsängen o sen ska jag vidare till jakan oo handla lite oo sen ska jag upp till mamma och luncha hos henne i lunchrummet ;) sen börjar jag halv 3...


Nu ska vi i MYS vädret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0