Soooon



Faaan vad jag/vi längtar, snart är vi där.. Bruna o Fina..

Bara 38dagar kvaaar..




Annars inge nytt på listan, Kom hem idag till de Fu*king längehet usch jaa.. =(
Mathias har jobbat helgen såå jag började plocka upp ALLA saker vi haft med oss, fattar inte att vi användt allt det där hmm.. O sen vart ja så irreterad så ja börja o städa oo rensa samtidigt o gjorde en riktigt storstädning.
Torka allt, rensa de kläder slängde 2 stora ikea kassa ni vet såna där blåa..
Seeeen damsög o skura golve oo plocka ihop papper o sånt skit.. Måste bara slänga allt nu de står på ballkongen just nu..
Seen kom mathias hem vid halv 4 oo då duscha han sen duscha ja  o sen åt vi fiskgratäng idag gott gott =)
vi ska se film om en stund, mins en vad den hette o sen blir de sängen.
jobbar 13-20.30 imorn o sen hela tisdan oo sen ledig 5daar *wie*


Idag flyttade sofie också, hon håller nog på att plocka upp just nu o böka stackarn i morn börjar hon skolan. Oo om 5dar kommer vi *ler*

Min plutt behöver bada ska fixa de imorn el på onsda får se..Nästa helg ska ju han ha husse helg <3..

Nu känns det ialf som hemma luktar oss oo de är på vårt sätt o allt åh..


Har börja packa väskan till Sofie eftersom ja ska ha med mig 100 saker känns det som oo de SKA nog gå ner ;) ahah


Neeej nu ska jag se TV bye..





Kommentarer
Postat av: Robin

Hejsan har bytt adress på min blogg , skulle vara sjyst om du länkade om mig :D pöss

2008-08-25 @ 01:46:22
URL: http://www.metrobloggen.se/kanebo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0