TjabaTjena Hallå.

Jobbat mellan 7.30 - 14.30.
Åkte till sofie sen som hade Nicke under dagen  =) Han trivs verkligen med henne oo sen när ja kom så gick vi till lillen oo  kevin henes son bara älskar nicke hahaha han tycker det är mindre roligt han bara drar sig undan haha!!
Vi spelade 500 ooo prata massa oo sen imorn så ska vi hem till Lillen jag sofie o bengan så ska vi äta tillsammans o sen får vi se  =)

Mamma och pappa skulle landa kl 16 meeen DÅ åkte dom från Kreta såå dom landar halv 8.
Vi ska hämta dom och sen hem hit och sen packa  ihop o sen ska vi hem o packa upp allt nu är denna sommar slut oo ni har vi fltytat runt tillräckligt... =/
måste hem o städa usch..SÅÅ vidrigt hemma!


Imorn är det håbo daaan men får se om ja går ner el inte tror inte de, mathias jobbar..
Jag skulle jobbat med blev ej såå..


Om 2 dagar flyttar min Babe, vad ska jag göra utan dig el vad ska vi 3göra utan dig?? Vaaarför jag vill fortfarande inte förstå...
Låt dessa 2 år gå fort. Jag kommer komma ner mkt till dig hoppas jag!!
Vi har många minnen för livet alla dessa år vi kännt varandra nu lika länge som ja känd lillen har ja känt dig ungefär ca 6-7 har vi varit vänner ialf..
Kom o hälsa på oss här hemma lova de.. VI KOMMER SAKNA DIG S.... <3



näää vi ska åka om en stund men just nu ska jag kolla klart på PS.i. Love. You eftersom jag inte såg klart den förut..


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0