Utgång i morn ;)

Hinner tyvär inte blogga så mkt som jag vill denna vecka eftersom jag jobbaar freda-fredaaa o vill inte tillbringa all min tid framför datorn..
Har idag som jaag jobbar kväll o sen i morgon bitti fram till kl halv 3 sköönt..

Inatt drömde jag en så sjuk dröm, har drömt om dom 2 förut min pojkvän o en kompis ?! varför när jag vet att det aldrig skulle kunna hända men varför drömmer man sånt då?När jag vaknade så var min första tanke är de slut?min ring sitter på fingret okej... Puuuh. Så jävla obehagligt men det är medicinens fel antagligen..
Nästan så man drar sig för att sova för jag vill verkligen inte drömma...

Kl halv 11 gick jag ner med tvätten o nu hänger den på tork..
Håller på att plocka ihop lite här också eftersom efter jobbet ikväll ska jag hem till Fia <3 vi sk aha myskväll oo hon ska färga mitt hår oo sånt sen börjar jag halv 8 imorgn bitti...
Igår gjorde jag mina naglar och jag är mer än nöjd...FÖrra gången gjorde hon med gele oo nu med tippar och jag är mer nöjd nu *ler*. Sen satte hon på lite stenar o sånt på ringfingrarna... Sen plockade hon mina ögonbryn eftersom jag e så jävla kass på det själv, sen köpte jag en present till en kompis..
Passade på att boka in en ny tid för naglarna om 3 veckor så hoppas att dom sitter kvar då hehe så blir de inte lika dyrt då kostar de bara 350;)...

Bilder kommer i nästa inlägg på naglarna...


Jävla skit väder usch.....Samtidigt mysigt haha..

Imorn ska jag & bengan hem till fia vid halv 8-8 ungefär oo sen ska vi förkröka ooo sen kommer 2 kill kompisar dit med ;) ooo sen kör en av  killarna så åker vi in till staan så ska vi gå på chapplins bar ;) är uppskriven såå blir gratis intrede såånt e kul ;) Saaamt gratis skjuss in nästan haha..
Sen hämtar mathias mej på natten i bro.. =) My babe...

På lörda ska vi hem till mamma o pappa o mysaaa vill träffa dom eftersom ja åker till Tallin på Månda & sen den dan jag kommer hem alltsåpå freda nästa vecka så åker dom till Kreta så..
Vi ska sova där o ha ,ys, första gången ja o mathias ska sova i gäststugan hehe ;) o sen på sönda ska vi  bara vara hemma oo mysa hela daaan eftersom jag e borta sen sen måste ja packa o sånt med sen på måndag åker jag med jobbet!!

Full späckat som vanligt..
Måste betala vår resa haha snart till Grekland det är mindre än 2 månader kvar tills vi åker.. *LER*


Näää nu ska jag diska samt ta lite kort o lägga in ooo sen packa ihop de sista!!



Skriver mer ikväll..



Kommentarer
Postat av: Sofia

Devin är hörande, han har redan blivit hörseltestad men vi ska ge begrän hos BVC nästa gång vi är där så gör vi testet igen någon gång.

2008-08-07 @ 12:11:08
URL: http://mujerguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0