YEEEH

Imorse åkte jag iväg till Bålsta o där mötte jag upp Bengan o vi gick på lindex oo lite annat..
Köpte äntligen 2 tröjjor lite snyggare o tunnare som´man kan ha på sig när man går ut .... Skit snygga oo skööna!
Sen passade vi på att hämta ut biljetterna till norrköping..


sen åkte jag hem oo gick till Carol, oo vi kollade resor hehe oo idag bokade dom resa ialf, en vecka kreta den 5e okt 3dar efter oss *ler* hela familjen wiie...

Nu sitter ja kollar lite på riskförlossningar på tv4fakta...

Har bokat tid hos Martina nu den 28onde nästa torsdag hon ska göra mina naglar wiie lite fin till Norrköping *ler*
Så jävla billigt 350 kr tar inge, de e ju ingenting ju..


Skulle ha jobbat imorn men marit ringde o sa att vår brukare hade åkt in på sjukan så hon skulle ringa mer i morn o säga hur de blir med allt!
ska passsa på att damsuga här i morn oo sen ska jag leka med Carol  en stund innan hon ska iväg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0