-

Jag fattar inte varför jag e så yr.. blir skit konstig.. Alldelles snurrig.. =/ känns skit skumt känns som jag flyger eller ska svimma? aldrig kännt så förut..
hmm ändå e mitt blodtryck stabilt...


FYFAN jag verkligen hatar HÖSTEN/VINTERN!!



Jag verkligen räknar ner till jag slutar hos gubben, det är bara 3pass kvar efter det idag ! SKÖNT !












PÅ torsdag kommer mamma o pappa o totte o irene över på fika de e bestämt nu..
Vi har prata mer o mer om thailand vi vill verkligen åka utomlands nästa jul men vi får se kanske åker till Mexico istället med mathias familj men jag ve tinte för det är min familjs tur att fira jul tillsammans med..





Seen längtar jag såå mkt efter de där sms att vi är vi på väg in till BB och seeem en bild på fasters BEBIS *ler' läängtar så.. oo sen hoppas jag att vi får ses mkt i jul! Åhhh..
Såå tråkigt att man inte hinner ses något under graviditeten men fan helt plötsligt går 9månader sååå fort..
Det var inte länge sen martina o min bror berättade att dom skulle ha barn o då var martina i vecka 18 och nu 38 !!! sjuukrt.. Jag längtar ialf galet mkt oo sen vill jag vara baaaaaarnvakt hihi...



Jaaag längtar efter posten varje dag nu, vill att brevet ska komma om tiden för OPERATION!!! men den kommer väl hihi...


ska snart till f-kking jobbbet SNÄLLA SPOLA TIDEN SNABBT IDAG !!!

Kommentarer
Postat av: din brors fru

jag vill också få ut bebisen ;) vi kommer att ses snart!

2008-12-02 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0