27e Dec

Halloj..


Mamma o pappa har varit här i stort sätt hela dan de har instalera diskmaskinen så imorn kommer en kille o ska hjälpa pappa med elen till tvättmaskinen o torktumlare så vi får ihop de =)
Sen vid 4 åkte jAa o benga till Kista o shoppade blanda alla MUPPAR fyfaan vad folk, sen käkade vi Taco tallrik riktigt gott var de, sen drog vi på bio vi såg ALLT FLYTER den var bra men slutade riktigt dåigt tycker jag ! men men..

Kom hem ooo la mej i sängen o titade klart på en Film som jag börjat o kolla på som jag aldrig sett ni kommer aldrig tro att det är sant när jag säger det haha.. Nu har jag sett PRETTY WOMEN HAHA!! Den var braa *ler*


Är jätte trött nu, Varit uppe sent i många dagar nu..
Vi var ju i Enköping idag o kolla på saker till allt så vi kunde instalera de men vi hittade inte allt ändå =( nen då såg jagf färg sååååå vi har lite planer på att kanske måla om sovrummet. Kanske ska göra det sen i Januari när jag ändå är hemma. färgen kostade 79 kr ingenting något Gul/Grönt eller Ljus Brun typ efterso nu är de godkänt att vi får måla ljusa färger då behöver vi inte byta när vi flyttar här ifrån!


Imorn kommer som sagt lasse som han heter oo koollar Elen sen får vi se vad vi hittar på..
På måndag ska vi på Bio med Tilda o Familj =) Vi ska se Vi hade Ialf Tur Med Vädret Igen....




Idag köpte ja ny mascara de behövdes har så klena fransar nu för tiden, sen en ny hårspray & glitter spray till håret på nyår ooo en sjal oc 2 st lillen på Cubus =)



nu ska jag tvätta bort sminket oooo somna till tv..






Fort Ingen Bebis =( Liten trög än hehe..
E Nyfiken....
Snart får vi ses ialf när du kommer till Världen.. <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0