_________________

FAAAAAAAAAAAAN Vad Lång Tråkigt Jag Har . . .=(





Man hinner aldrig bli mer än sams såå börjas det om igen.
Mathias och hans pappa åkte till Tyskland för att köpa sprit/öl/vin... O pappa hade skickat med pengar till Mathias för att käpa öl och så frågade jag nu  hur många öl det vart till pappa och han sa ja 2 st?jag vart lite paff.....
Dom  hade handlat 19lådor öl sa han och 2st var till pappa?O mathias själv köpte inget..

Då frågade jag bara varför inte  mathias kunde sagt att han själv velat handla så kunde han till pappa då hade det kanske "fått" plats. Såå jävla trött på det här jävla bråket... Trött på ...........
 STOR SUCK ! ! !

Jag vill skriva verkligen ALLT jag känner men jag kan tyvär inte det då vissa personer läser...










bajs på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0