ändrat sig igen.

Min "chef" eller jag vill inte kalla hennes chef för det är hon inte men hon är gruppledare över oss assistenter oo lägger ut schema o allt sånt där ja ni veta..
hon sa till mej senast igår, att jag hde 27timmar i månaden alltså 3helger av 4.. SKIT eftersom jag antagligen inte hade hunnit jobba så mkt eftersom jag ska opereras men ialf.. oo nu ringer hon igen o säger jaa du de jag sa till dig igår, gäller inte.. nehe??? jaaaa som det ser ut nu såå finns det inget till dig..

ok?
Jag frågat om hon hade sagt till på kontoret om en anna brukarE?
Jaa hennes svar var ja just nu är de arbetskraft brist eller vad man säger? oi jag tänkte shååååår rajt, TA DIG I ARSLET!
Så jävla TRÖTT på den där jävla komunen rätt ut sakt och jag är inte den endaa =/
Samtidigt är jag LITE lättad för vill inte vara kvar där MEN bara grejjen av att man gör inte såå.....


Jag sökte precis ett till jobb här i Övergran i Bålsta åt en tjej som är 21.. så vi får se=)





Just nu ligger bulldegen på gääsning o sen blir de bullar*ler* ooo nu måste jag sätta fart jag måste städa usch hm...
Oo senare kommer Bengan förbi oo smakar på bullar..





Det jag skrev igår var inget illa mena mot er, kände för att skriva av mej o så vart de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0