Att man inte kan säga nej till sin egen kropp?



Har precis tryckt i mej 2st negerbollat & lite  Cheez Crrun... =/ de går in oo in fast jag igentligen inte vill ha mer.. Mer oo MER oo MEEEER!!! Nu sitter jag här och mår så jävla illa.. fyfan =(
Det är inte lätt att säga ifrån sig själv.. Jag var inte ens sugen från början tror jag..
SOCKERKICKEN, får se om jag kan sova nu :(


Faaan vad illa jag gör mej själv. förstår ni hur mkt jag längtar till att slippa det här suget?!
Att aldrig känna sig hungrig, veta att jag måste äta efter klockan..
Jag längtar så sjukt jävla mkt..
 Det sjuka äär att kroppen vill på något sätt ha MASSOR MER nu när den vet att den ska snart opereraas...
Ibland får jag känslan av att kroppen vill äta "igen" allt det den kommer (missa) men jag kommer inte missa något.. Jag kommer bygga upp ett nytt liv, en ny kropp utan dessa problem..
En person kan aldrig förstå denna känsla om den aldrig varit om detta sjäälv?!

Som om kroppen "talar" med sig sjääälv.. ÄT nu allt du kan.. för SNART kan du inte göra de.. ÄT NU ALLT DU ORKAR för det spelar ingen roll eftersom "jag" ska ju snart opereras så det gör inget..
Den e en sjuk känsla kroppen har, att den har så mkt makt igentligen mot min "hjäärna" som SKA stryra mitt allt..

Jag vill att det där förbannade brevet ska dimpa ner i min brevlåda nu gärna i GÅR!! =/ jag vill ligga där i Norrtälje kolla på Onethreehill på min bärbara ooo bara väääänta på att mitt liv ska VÄNDA!!!!





Jag vet inte så mkt om min släkt vet att jag också ska opereras eftersom min mamma precis gjort en..
Min mardröm är att TÄNK om operationen går iväga på SAMMA DAG som min älskade kusin begraavs.. Dååå vet jag inte vad jag gör?! =/
Men så förjävligt ska de väl inte var.. Det jag vet är att jag opereras en Måndad eller en Onsdaaag o kommer hem övermorgon dagen då jag och nicke kommer bo hos mamma och pappa första veckan!








När jag först berättade det här på bloggen första gången, såå var det väldigt många som reagerade på msn också... Folk frågade, är det inte läskigt?är du helt säker? shiiit vad kommer hända blablal m.m.. Meeen jag måste säga, de som inte sagt något eller ens nämt något är mina närmaste:s de har jag fått berätta lite själv för =( Det kännss om jag ALLTID är på ooo frågar om något hänt   o såå, bryr mej ju!Samma sak gällde när min kusin dog? inte ett ljud inte ens ett beklagar??! jag vet inte vad jag ska säga jag undrar ialf..
Vad ska jag skriva för att ni ska fråga?!
 Men dom som jag inte trodde skulle fråga har verkligen undrat...




Jag bryr mej ialf om er o frågar alltid er =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0