Bestämt mej

FÖr att NUUUUUU är jag färdiga med alla julklappar.. GÅr inte o handla mer, varken jag eller Mathias fick jätte lön... men men de e så.. Och jag måste snart åka och köpa mer påsar, eftersom nu har ja börja äta påsar Frukost och Lunch.. fyfaaan de ska jag göra December ut ialf..
så så är de...

Igår var vi som sagt hos mamma o hade kalas vi åt kina mat... Oo sen var de tårta o paket o allt hon vart nog glad för allt hon fick..

Idaag e jag ledig Wohoo !!!
Ska snart ut o gå en lång promenad med  favoriten i huset just nu ;)

O sen ska jag hem o fixa lite o sååå  ringa lollo i Norrtälje sjukhus oo så..

Sen ska jag skriva ner allt jag ska KLAGA på när vi senare i eftermiddag åker till netonet.. lite orolig bara pappa kommer inte va blyg han kommer bli förbannad HAHA!!! ooooo ger dom mej inte en ny dator såå ska jag HA min dator innan JUL !!!!! Jävla skit affär.......


ikväll hoppas jag att jag hinner åka till  Bengan en stund beror på när jag kommer hem !


Imorn ska jag upp betala räkningar eftersom Mathias får lön i morgon =) sen ska jag till Martina kl 11 oo fixa naglar oo håår oo sen på kvällen ska vi till Tilda med familj och käka middag.....

Jobbar lördaa & sööndag men jobbar med Dewi på lördag såå SUPER KUL oo på sönda e de brittmarie e också kul =)(min sista helg på läääänge)

Ledig måndaaag o tisdag jobbar jag kväll!

Onsdaaag Julafton 9-17.... -   hem till Familjen Frey o fira julafton med släkt o sen sova kvar där..

Juldagen -  Hem till Mamma och Pappa o ha lilla julafton....

Mellan dagarna ingen aning vi får se blir nog lite bio oo såå...



Fööör Faaaaaaan Gee mej ett JOBB Nuu tack..
Vill inte börja om hemma Igeeen :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0