=(

Precis varit ute med Nicke och gick in o lämna honom oo sen gick ner till bilen så fick jag sms av Tinaaa att hon mådde illa..Så vi skulle ses kl 1 igen om hon mådde bättre...
Hoppas verkligen på de! =(
Annars måste ja kolla om hon kan på måndag !



Vi drar iväg till  netonet när Mathias kommer hem hoppas jag, han ska väl bara duscha föööörst!
Då hinner Mathias instalera datorn o sånt medan jag är borta sen i eftermidddag (om jag ska iväg) De brukar ta sån jävla tid...Vet inte om jag ska ha 17tum eller 15tum =/ Lite svååårt o bestämma mej, vet att första datorn jag köpte var 17 men den lämnade jag ju tillbaka =( för ja tyckte den var FÖR stor.. men jag vet inte..
Mathias har hitta lite olika förslag så vi får se!






Så så är deeeeeeeeeet !!

Shiiiiit 15 dar kvar...

5 Daaagar Kvaaar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0