film time & Hemma Tvätt

Min lillkille e Nyfrisera här hemma nu..
Jätte mysig o go e han.. mkt mysigare än Vanligt *ler*

Sitter &  väntar på att kl ska vli 21.00 får dååå går världens bästa film..

HEART BREAAK HOTELL !!! Älskar den Filmen !




Har lite ont i magen  =(



Imorn bitti kl 8 ska vi upp o ringa Håbohus oooo kolla när dom kan komma  o koppla in Tvättmaskin & Torktumlare SAMT Diskmaskin !
Vi fick de av mamma och pappa idag dom viste hur mkt vi hade tänkt köpa de själva.... TUSEN TACK!!!!!
Nu måste vi tömma skåpet också  så diskmaskinen går in!




Imellan dagarna har vi tänk gå på Bio på Torsda eller Fredaag blir nog freda..
PÅLördaa ska vi iväg till Dan min morbror (familjen där min kusin gick bort) Vi ska dit med Mamma o pappa o mysaa...Länge sen vi var där!






Håller på att få hem GossipGirl... De tar sån tid md 3nät bara ja måste stoppa i de Vanliga nätsladden om de ska gå lite fortare... Jag ligger lite efter.....




baj




Äntligen slipper man den där jävla tvättstugan! hoppas håbohus kan komma fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0