Föräldrar fika ;)

Nu har våra föräldrar åkt hem... Mysigt det var grymt länge sen de träffades så här, jag hade baka nybakta bullar och socker kaka...



Innan de var Bengan här,länge sen vi träffades känns alltid så eftersom vi har alltid så mkt o prata om sen pratade vi gamla minnen o så vi skratta haha..
Sen åkte vi till Naapoli pch köpte kebab med bröd och åkte hem hit o kolla på film.. Säg Att Du Älskar Mej, för hno hade inte sett den.. =)


Känns skönt nu när det är städat  o allt här hemma, fixat och såå...

Fan jag kan inte berätta vad jag önskar mej i födelsedags present, behandlingar är det enda jag kan komma på..
Jag skulle vilja åka på kryssningen den dagen jag fyller år.. Cindirella...Läänge sen!
 Men vi får se.. pappa vill åka alla barn med respektive, men vi får se när de blir eftersom det kommer bebis snaaaaart *lääängtar*

Imorgon ska jag till Ikea, Rusta och systemet med Bengan ooo sen ska vi hem för hon ska till läkaren o sånt..
JAg åker nog hem och hämtar Nicke och sen åker jag till Carol o o fredrik( Tilda) Läänge sen jag var där.. Har tydligen hänt saker som jag verkligen inte vill prata om här..Ska visa carol att jag finns för henne.. Länge sen vi träffades o snacka skit..
Sen sover jag hos mamma o pappa o sen på lörda morgon ska jag och mamma på Julmarknaden här i BÅlsta mysigt sen ska jag hem o fixa mej o äta något sen kommer Fliikorna för paaartaaaaj!!!


sönda blir de kalas för min bror som fyllt år i veckan..

På lörda kväll/natt kommer mathias hem från tyskland... =) min pluttare...





BENGT!!!! Tusen taack för den FIIIINAAA blomman.. Den värmde verklige, jag älskar dig med  ! <3

Kommentarer
Postat av: Ems

Minsta jag kunde göra, ville visa att jag faktiskt bryr mig mer än vad du tror <3

2008-12-05 @ 09:22:55
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0