Give me

Vi har precis tagit en kvälls promenad med Nicke !


Ska snart borsta bissarna och lägga mej i sängen o kolla tv..
Vi ska byta till dubbelakan idag  mys..

Ge mej Fredag ( Idolfinlaen )
Ge mej 17onde ( Mamma Födelsedag)
Ge mej 19onde ( ska fixa till mej lite )
Ge mej 24.e. Jul Afton Och Sista dagen på jobbet..
Ge mej Juldagen.. Vi firar jul hos mamma och pappa.
Ge mej Nyårs Afton.. Vi får se hur de blir.
Ge mej 3e Januari Min och Helen ( min brors sambo´s) Födelsedag.
Ge mej 16onde Pappas födesledag.
Ge mej 27e.. Inskrivning.

Ge mej 28 ONDE OPERATION !!!  Nuuuuuuuuuuuuu..

Fyfaaaaan 49 dagar kvaaaaaar... Tror jag aldrig längtat såå mkt på Lääääääääänge =( . Bara hoppas på ett Återbud..



Mina Tankar Just Nu.. Fy Helvete Vad Jag Är Världelös Som Människa !
Hur Ska Jag Lyckas?! =(


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

nee du e inte värdelös....

2008-12-09 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0