HELVETES NETONET!

Arg man blir...

Ringde till netonet oo fråga vart min dator tagit vägen det är 3veckor sen nU!
oo dom sa ja ring till verkstaden o kolla hur de går.. så jag ringde dit o dom säger..

JA VI FICK IN DATORN HÄR IGÅR! Såå de kommer nog ta ett tag.. VAA?? jag lämnade ju in datorn för 3veckor sen den sk vara färdig nu.. SUCK!!!!!!
 Såå den skrivs in idag o sen ska dom börja kolla på den såå ja mins 10 arbetsdagar sa dom. VA FAN?!

skulle inte förvåna mej om jag inte får den före jul eller att dom e så jävliga att dom drar ut på de så garantin går ut...

FYFAAn vad arg jag e.. Jag vill ha min dator!




hittade äntligen nr till Gyn i Enköping såå nu kan jag ringa o beställa nya  piller ;)
Måste ringa imorn då de har teltid...



BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0