Hos mamma och pappa..

ja sitter här...
Vi ska snart se idol, dom har spelat in de för dom ville se påspåret... usch =/.
Men skönt för då slipper man alla reklamer sen när man kollar på de inspelat...

som sagt idag var vi i jakan, först var vi på computer city ooo kolla läget där.. Lillen köpte ny mobil till magnus  i julklapp och sen hittde vi gauitarr hero för HALVA priset 400 kr :O... Sååå jag köpte ett till psp3 inte till oss själva eftersoom jag köpte till oss när mathias fyllde år..därför köpte vi till mathias lille bror  i juklapp perfa..., och bengan till sina syskon baaarn dom är 3 grabbarn perfekt. o Lillen köpte till dom själv...

Sen gick vi på IKEA där köpte jag dubbelakan till sängen skööööööönt & sen 6st VIN glas stora, sköönt man behöver inte vara "rädd" om dom skillnad mot dom andra man har kosta boda inge kul om de pajjar :(..
Sen köpte jag 3 klot ljus till mamma och sen en blå ljus slinga till oss själva jätte fin.. Saamt lite julpapper oo så..

Sen åkte vi till elgiganten o kolla lite jag o lillen hittade Guitarr Hero  BAND såå hon spela gitarr och jag trummor HAHAHA fyfaan vad svårt men vad kul det var *LER* oo sen åkte vi till stäket till donken oo käka lite sen till Bålsta centrum gick till apoteket och hämtade ut mina mini piller ÄNTLIGEN så nu är man skyddad.. oo sen gick vi till systemet oo köpte drickan tills i morgon...

Bengan drog till läkaren och jag o lillen hämtade Nicke hemma hos mej saamt lite andra grejjer eftersom ja ska sova hos mamma och pappa.. Sen åkte vi till lillen oo hämta kevin på dagis oo sen började jag göra hennes chees cake som hon ska ha till kalasen i helgen både lördag o sönda hehe. Seen börja vi STOR städa oo jag som alltid kan inte sluta när jag väl börjat =/ haha.. Fick ialf köket SKIT FINT *Ler* oo sen börja vi med kevins rum jag ställde iordning allt där oo sen ställde jag in alla hans leksaker där o såå vart mkt bättre.. Sen varjag tvungen att åka för min tid på parkeringen gick ut..

Åkte till mamma och pappa o åt en jätte godmiddag sen gick jag o pappa ner till Carol o Fredrik en stund...
OOo vi hann tyvär inte prata så mkt för carol skulle iväg =( men men. De lilla vi hann prata var ju bra..
Sen kramdes vi som vanligt när hon skulle gå och jag vet inte men har varit känslig har typ skakat oo då sitter typ gråten i halsen vet inte varför?!!?!?!
Ialf vi kramades oo då vart jag så ledsen såå sa jag de JAG SAKNAR DIG.. o hon sa att hon saknar mej med o att vi aldrig hinner ses...... =/ oo hon har alltid betytt något för mej.. Alltid det skilljer 30 år mellan oss drygt men hon har ALLTID varit min bästa vän.. Älskar henne sååå grymt mkt........
Vi ska ses i morgon efter jag varit på julmarknad med mamma och sen ska jag åka hem o göra kladdkaka som jag ska bjuda på FESTEN!! haha.. ooo sen börja fixa mej oo sen kommer väl lillen o sen ere PARTY!!!!!!!!!!!!




Hoppas på en trevlig kväll imorn..







Ringde Norrtälje idag, de berättade att ALLT VAR KLART NU !
Betalnings förbindelsen o allt, uppsala har betala o de.. NÅGON gång nästa vecka får jag min OPERATIONS TID!
Men ska ringa  på måndag till en TINA o kolla för hon hade tiden såå *läääängtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0