ingen ork, de onda tillbaka

Igår åkte jag som sagt ut till TIlda oo där vart jag kvar över natten =) Mysigt...

Sen imorse gick ja o nicke till mamma o  mormor som e här =)
sen åkte ja hem o förberedde lite saker..


Har ingen ork för att skriva, vi åker till Frey ikväll oo sover där till Juldagen o sen blir de till mina föräldrar o sen hem på freedag blir de va =)
Alla väntar på att Bebis ska komma också, men de kommer när den kommer! Vem vem kanske blir en 09 bebis... De visar sig!


Sitter på jobbet nu min sista jobbKväll för detta år..
Sen jobbar jag imorn också ju 9-17 men de läääär inte bli hela dan hoppas på att dom säger att ni kan gå nu!
Vill verkligen hem oo fixa mej  o allt oooo sen innan resten av släkten kommer dit....Ska locka mitt hååååår o kläa på mej o sminka mej o så! Annars får ja låsa in mej i rummet där uppe!




 
Jag har så fruktansvärt ont i magen =( samma känsla från när jag var magsjuk=( skit ont..
Ska ställa fiskgrattängen i ugnen nu kanske känns bättre sen..




Woho 3kg Miiinus kom igen nu bara lika mkt till!




byebye





GOD JUL PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hellu!

testade du sånadärna tabletter mot halsbränna? d e ju guld på magbesvär :D



du hur fixar man sin profil på blogg? alltså "startsidan"



God Jul på er! kram

2008-12-23 @ 18:40:44
URL: http://tinizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0