JÄVLA NETONET

Idag har jag suttit i en timme o ringt runt o kolla vart min dator tagit vägen...
Ingen kan svara?ingen kan se de på min service nr heller?
Tror de är något skäämt.

Imorgon ska vi dit jag o pappa.. o KRÄVA dom på en ny dator om jag inte får min gamla tillbaka..
Dom lovade mej 3veckor Maaax o nu är det 3veckor ! Rimligt? Inte ens en låne dator får jag..

Jag kan inte ens betala räkningar eller något?! sjuukt förfaan

Säger dom att vi kan inget göra åt? Dååååå ska vi be om att få prata med deras högtsta chef o tala om det ska vara så här.ANNARS ska jag ha en ny dator i MORGON!!!!!!

Jag bad om att få min dator innan jul oo dom sa bara ja?vi får se..
Ska samtidigt säga att ja inte fått ett enda medelande om hur de går för datorn då jag ringt bara 89845 gånger denna tid ooo ingen säger något...
Tröstlöst ???? Något..




Ikväll kom vi hem från Mamma o pappa vi har firar Mamma som fyllt år =) mysigt åt mat o såå..

På fredaaag ska jag först till Martina oo fixa naglar & Hååår*sköönt*
Saamt på kvällen ska vi till Tilda med familj och äta middag =) mysiiigt..


IDAG ÄR DE BF FÖR FASTERS BÄÄBIS.. KOM UT FÖR F*N =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0