Jul Dagen.. & en sumerging av Julklappar.

Tjoho på er..



Så var denna jul över den kom lika fort som den gick =( Shit...
jobbade som sagt igår men fick gå vid 3, sköönt..

KOm hem (mathias föräldrar) o fixa mej o stress fyfan blev inte alls så fin som jag hade velat varit men men =(.
Vi käka julmiddag i timmar kändes det som hehe medans alla andra år TALLRIKAR så åt jag EN, eftersom jag inte e så jätte förtjust i julmat jag åt prinskorv,köttbullar, potatis och lite lax.. oo macka samt en tallrik gröt..

Seeen var de paus en stund sen börja mathias kusin tjata om julklapparna hhaha han e rolig han.. Fast han e 14år snart..



Seeen börjades de...
Det var trevligt ooo vi fick massa paket därimot MASSA kul jämnfört med förr förra året....



Tillsammans Fick Vi :

*Damsugare (vi hade önska oss en ny skit fin är den )
-med damsugar påsar haha..
*Present kort på Ikea på en gudomlig summa....
*En porslins hund hihi..
*Tinas Kock Bok..
*Doft Tvål(handgjorda) i 6 olika smaker skit gott..
*Prydnad det är en groda som dyker ner i vattnet så ställer man den på en lampa så lyser det upp.

Jag Fick:
* 3 Armad Ljusstake skit fin.
*Liten Ljus grejj som man häller varmvatten i o sen doft o sen ställer man värme ljus under.
*ROSA hörlurar till datorn haha.
*Kylar  bräda till bärbara datorn.
*En 3armad Massage grej.(rosa)
*Ikea tofflor.
*Dator Väska SKIT FIN.
*En Irene Huss film(som jag inte sett)
*En handuk som de står Ida på =D.
*En Spa Behandling värd 550 kr på RELAX här i bålsta ( BÄSTA JUL KLAPPEN).




Mathias Fick :
*Nit skärp.
*En t-shirt.
*CODD 5(ett spel).
*Dvd konsertt ( rammstain)
*Strumpor.
*En Handuk som det står Mathias på ;) .
*Lukta gott grejjer.
*Sprit.
*Present kort på en sko butik.
*Hörlurar med head sett.
*6 Pack t-shirt´s.




Nicke Fick:
*En Pip tomte i mjukis djur.
*En fotbolls sko, som höll i 2 minuter haha.
*En Egen handuk  med tassar på.
*Ett presentkort på klippning till han i Vår.
*Han har fått nya mat/vatten skål hemma...
*Klippningen innan jul.

Alla Julklappar var Underbara...

Ungeeefär så där :)

Snaaart Fyller Man År Också ! Woho..

Önskar Mej Mååånga Fler Behandlingar på RELAX här i Bålsta,



Idag ska vi hem till Mamma o pappa o käka midda(dock) ej julmat TACK..
Sen lite julklappar hihi.... OO seeen blir de nog lite spel oo såå o sen får vi se..
Vi sover kvar.
O sen vidareimorgon igen haha..

Först hem oo lämna bilen i lämna alla julklappar o sen hämtar mamma o pappa oss o sen åker vi vidare till min Morbror( där min kusin gott bort) oo är en stund sen kl 17.00 Ska vi vidare till Mathias mormor o morfar oooo Käkar middag......





Ska snart gå ut en promenad med Nicke oo sen gå hem hit igen o fixa mej!
Sen ska vi dra vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0