Julklappar

kom precis hem då jag o Nicke varit i Enköping först var vi på ÖB o köpte julklapp till moffar o mommor..
sammt momor fyller ju år på Onsdag så då ska vi dit..=)
Sen passade vi på att åka till Granngården oo där köpte vi jätte fina vatten/mat skål sen fick han 2 st nya leksaker en kossa MUUU som piiiper skit sööt. hihi...

Just nu ligger han o tuggar på ett grisöra..
Vi ska om en timme ca åka iväg till jobbet han ska följa med jag jobbar kväll =) såå sköönt o ta med honom när man kan*ler* annars e han bara hemma o gör buus haha ne han e faktiskt jätte duktig men har bitit sönder mathias fin rock
=( i armen... mem men..=) Han får skylla sig lite själv när han inte bar in den i gareroben..

funderar på om jag ska ställa mej o laga macaroner o korv vill ha det till midddag ikväll..

Nu ska jag ta men en påse SMAKLIG MÅLTID !!!



Nu är de bokat kryssningen woohoo jag och mathias åker med Mamma Pappa Carol Fredrik samt Robert(min bror) och helen. Helen och jag fyller år  samma dag*ler*
Vi ska åka Brika Paradise *LER STORT* de skulle kosta 2500 kr men när pappa ringde ida o bokade så gick de bara på 1500 KR ialf hehe Jiippiiee... PLUS att vi har typ sweitie.. eller hur fan de stavas haha  våning 7 ialf ooo bamse fönster oo sen middags bufé oo frukost bufé Yeeeeeeeeh....
Läängtar..

Ska kolla med Helen om vi ska passa på o göra någon spa behandling på söndagen.. lite mysigt den båten e ju känd för spaét hehe...

PÅ freag ska jag ha tillställning för familj o slääkt =)


BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0