Juuuul Fiiin

Hej på er...

Kom hem för en stund sen,,

NU har jag en Jääätttte FIN dator hemma wiie hehe oo vet ni?igår sa han att jag skulle få ut en del av pengarna tillbaka för gamla datorn ooo idag när vi kom så var de inte samma kille oooo de var ju bra för ja fick tillbaka ALLA pengar hihi.. Såå jag la till tusen kr sååå fick jag en ännu bättre dator nu *ler* en viiit.... Bild kommer när kameran e laddad..

När ja kom hem från netonet åkte jag i stort sätt iväg till Tiiina på en gång o hon börja med naglarna på en gång, ooooooo de vart sååå fint,  Lång tid bara men det var de värt..
Efter de satte hon i löshåret o de va så kul att hon hade köpt min Färg de va jätte fint o jätte leent...
De tog också en stund  HAHA...
Jag var där till kl 1 och var hemma halv 8 jaaaa då kan ni ju räkna sjäälva..
Men vi hade en hel dag jätte mysigt första gången vi sågs själva hihi.. Annars såå e hon barndoms kompis med min Mathias deras föräldrar umgåååås...
Menm vi pratase om massor jätte kul !!! TIlls  vi båda började blir riktigt hungrigaaaaaa... hanhahaha...


När jag kom hem så lagade ja lite nudlar med krydda o såå.. Vart så sent såå....

Nu sittter ja här o lägger in MAASSAA läänkar på Favoriterna, ja försöker komma på alla gamla men mins inte riktigt
=( De kommer väl..


Neee nu kommer lite bilder oo sen ska ja tvätta av mej o krypa ner i sängen o få lite massage ooo sen sova..Jobbar ju i morgn =(




Natti,..






Kommentarer
Postat av: Tinis

oj höll vi på SÅ länge :D tiden går snabbt när man har kul ;) då va d ju inte konstigt att magen knorra så

2008-12-21 @ 00:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0