LEDIG 5 DAR!

Idag blev de kyckling med bullgur oo cafede paris sås.. Lika gott som när lillen gjorde åt mej.. Verkligen * L Y CK A T *

Mathias är med sin lillebror på öppethus i uppsala i hans skola.. ?! han fick ställa upp eftersom hans päson inte kunde följa med mikael in?
 Själv håller jag på att tvätta i tvättstugan ska snart hämta handukarna o de som är klart...


O om en stund ska jag åka ut til mamma och pappa o titta på Bonde söker fru & Oskyldigt dömd..
Eftersom vi inte har någon tv, lyssna o njut håller på att byta lokal så tv´n kommer tillbaka i morgon!


Faaaan vad mens verk jag har =( fick min mens idag bara för ja inte ätit mini pillet på ett par dagar nu. Men fick tag i en gynokolog ialf så dom skulle skriva ut mer minipiller så jag måste ta mej till apoteket suck!



Imorn blir de Bullbakning samt blir en kladdkaka & o sen får vi vad de blir mer !
Sen blir de fika på kvällen.




Har lite ångest in för helgen.. Ingen kan ju svara på något?? =( suuuck !!!



Hejpaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0