Måndag kväll

Vi hade värsta myset ii morse rikigt gosigt inte så ofta vi har de ;)
Gick upp börja tvätta på en gån haha oo sen duscha ja o fixade mej sen åkte vi till Kista  o shoppade lite samt vi käkade vi var ju där med Tilda o familj Jag åt Stuvade MAcaroner och Köttbullar SÅ JÄVLA GOTT.. mums verkligen!!!
Ska jag äta fler gånger, ja o tilda ville ha Pannkaka men de började dom inte servera förns kl 3 oo kl var halv 3... SUck..

Sen shoppade vi o Carol fick ihop ett helt gäng kläder SKIT FINA verkligen! Själv köpte jag bara hårfärg oo lukta gott under armarna.. oo sen kolla vi på bio vi såg Vi hade ialf tur med Vädret igen.. Oo sen var rolig men inte så rolig som vi trodde den skulle vara men nu har man sett den ialf !
Efter de åkte vi till Outlett i Jakan o ja sprang in på rusta o köpte en klädhängare för kläder som hänger på tork o lite småsaker o sen hem till -Bålsta o hämta Nicke o sen hem till Tilda.. Däär mös vi bara Carol färgade min hårbotten så nu är jag riktigt mööörk =) hhehe kom hem för inte så länge sen ;)


Imorn ska ja till Tilda oo hjälpa dom o städa deras tvättstuga, tycker de e kul o hjälpa till..
På onsdag (nyår) på Morgonen ska jag iväg till MArtina o fixa mina naglar igen med dekoration och KANSKE sätta i håret igen vi får se har inte bestämt mej ännu!!!
Seen på kvällen ska vi iväg till Carol o Fredrik ( Tildas fam) oo fira Nyåår Med mamma pappa o Robert (min bror)  o Helen hans tjej..  Vi blir 12 st.. Kommer bli jäte mysigt...



Nu måste ja hänga upp kläderna på tork, sen blir de Natti natti..

Byebye



Imorn Tror jag ATT min bror med fru blir igång sättna för BEBIS !!! *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0