Mot Jobbet

Har precis tryckt in frukosten känns det som inte riktigt kanske..
kom hem vid kvart i 9 igår caa oo Satte mej vid datorn o sen gick ja o la mej sköööööööönt för jag somnade nästan på en gååång wohoo..

ringde o beställde nya medeciner igår meeed så snart är jag tillbaka i Zombie Väärlden igen =/ men men Bättre än ingenting ialf..

Samt beställde klipp tid för Nicke så han ska klippas (plockas) på sööndag kl 14. De blir husse för första gången som åker upp med honom eftersom jag jobbar =(
Shiit om en vecka knappt är det Julafton =/ om en vecka slutar jag LÄÄÄÄÄNGTAAAR!!



Nu måste jag o Nicke skynda oss jag börjar kl 10...

imorn fyller älskade mamma år kan inte bestämma mej bara vilka av presenteerna hon ska få haha...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0