O P E R A T I O N S TID !!

Idag pratade jag med Tina på Kirurgen och hon hade fått alla papper osv från uppsala o de...
Allt var KLART..

Hon sa att hon hade en tid till mej i Feb o ja ba neej... Hon ba blir du mkt besviken på mig nu?
o klart ja blev sen sa hon men du ja ringer upp dig om en liten stund såå så kanske vi kan fixa de...

Såå hon ringde upp ganska snabbt igen ooo hon sa det här kanske vi kan ordna.....
HOn berätta att jag opereras den 28 ONDE JANUARI 09 !!!!!!!! wohooo...
Jag ska börja med pulver kost redan i morgon ( Camebridght ) ungefär desamma som nutrielett...

Ska börja med att byta ut EN måltid mot en påse om en vecka byter jag ut 2 påsar mot 2 måltider oo vid jul så byter jag ut alla måltider......... =D  Man ska bara gå på påsar 3veckor före operation om för er som undrar varför man gör det är det för att levern ska bli mindre ( dom vill att man går ner ca 5-6 KG) därför att det är lättare att komma åt då med tithål annars måste man kanske de blir snitt på magen..

Så så är de... Anledningen till att jag äter MÅNGA veckor nu är för att OM det kommer en återbuds tid tidigare såå är jag först ut.... Hon kan ringa med bara någon dag mellanrum ooo kolla...Ååå det känns ju bra.. DEt är så jävla många som blir sjuka dåå o sååå hoppas man själv inte blir sjuk bara  =( *mardröm*

Såå såå är de... Hon kommer ringa lite då oo då o kolla läget..
Jag ställde mej på vågen idag hos mamma och DÄR ifrån och 5kg NER ska jag minst fram till den 28onde ... De ska v'ö inte va så svårt??? JAg har ju gått på det här förr......

Nu e jag riktigt jäävla taggad...

Idag när ja kom hem såå firade vi lite vi åt toas skagen med lax oo fläskfile med klyfitisar muums....
O tittade på Wallande som gick igår som vi missade oo en jag faktiskt inte hade sett *kul*




___________________


Grymt jäävla kul helg.. Lillen kom hit vi snacka skit o åt fiskpinnar med mos haha ooo sen börja ja fixa mej oo sen drog jag bengan o sandra olillen till kochen oo partajja lite o sjöng singstar SAMT vi körde kereokee ii BARNVISOR HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seen drog vi til kareoke bar i Sumpaaaaaaaan skit kul hann tyvär aldrig sjunga men men =( sen drog vi hem med sista tåget oo gick till kocken o svulla mackor sen gick vi hem o sov...

Igår körde vi hem lillen och sen åkte vi påkalas hos min bror =) sen hem.....

Var ledig idag igentigen men dom ringde o frågade in men o jag sa ja!


_______



FÖR ER SOM UNDRAR varför jag har lösenskyddag blogg..

inger jag verkligen INTE vill ha.... MEN

Mina svärföräldrar läser min blogg o det vill jag inte, jag känner att jag inte kan skriva vad jag vill o därför blev det så här ett tag nu..  TRIST men men =(..



Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0