Svider i Ögonen.

De kliaar Saamt känns tungt o hålla upp dom. =/

Bengan berättade att hon åkt på Magsjuka, o jag träffade henne senast i gårkväll.. Nu blir man så där nojjig att man åkt på ¨något.. Jag som snmälde mej "sjuk" idag för magsjuka haha... Så åker man väl på den på riktigt haha..

Mathias är på julbord...

Idag var vi vid Morfars minneslund. Äntligen var länge sen jag var där.. =( Kändes bra. Måååånga fina kransar som låg ute.. VI köpte en krans i mossa o gran i hjärt formad oo så la vi den bland de andra och ställde ett gravljus imitten.. Fint..
Dom hade begravning samtidigt också..
Usch får kramp i magen o gråt i halsen när jag tänker på Lotties begravning! = ' ( . .
Alla fina buketter som låg överallt.. åh fyy <3 Kan tala om att det är skit jobbigt att ha födits haha Känslig..=(
Hade gråten i halsen hela tiden där uppe vi gick o titta på alla fina gravar som var nya, jag brukar räkna hur gamla folk blivit....

Senåkte vi o handla sen hämta Nicke oo sen hem hit o börja med maten oo det vart tacos mumsmus.. Men nu har ja ont i magen!
O vi satte oss jag mamma o pappa o titta på en film, sen pilla ja på pappa med foten o saa du kan stänga av nu jaha hur slutade den då fråga han?Ingen aning vi alla somnade hahaha....


Imorn ska jag iväg med pappa till norrtälje =) Känner att det är inte mer än rättvist att jag ska följa med honom när han följt med mej allla gånger ! *ler*
Skaa sen hem o byta om o sen åka på typ en fest eller bekanta till mathias familj nån som fyller år. Men hoppas inte de blir långvarigt.. Vill nog hem o sen ska mathias upp på sönda o jobba med..


William plutten åkte in till sjukan igår ooo han opererades i går kväll..
Hans blindtarm var inflamerad =( plutten dåå... Tänkte åka upp o hälsa på idaa men blev aldrig såå Carol är där uppe..
Men dom kommer hem på Sönda/månda...


Nu ska vi snart se IDOL som Mamma o Pappa spelat in för att slippa reklamen samt dom vill kolla på på spåååret..


Nu står de någon på 4a ben o vill ha uppmärksamhet oo låter hmmm uuuhh voff.. KOM MATTE KOM O LEK!!!!!

BAJ


Kommentarer
Postat av: Ems

haha du har dålig karma ida, hahah!

2008-12-12 @ 22:47:57
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0